וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרה סימונס ממשיך בחולון

2.6.2008 / 10:48

השחקן יישאר עונה נוספת בשורות האלופה, על אף ששמו קושר למכבי תל אביב. דורסמן מכחיש התעניינות בליאור אליהו ובאוחיון

טרה סימונס, שחקנה הזר של הפועל חולון, מחזיק בחוזה לעונה נוספת בקבוצה וצפוי להשאר גם בעונה הבאה במדי אלופת המדינה. סימונס, שהגיע לחולון בתחילת העונה הנוכחית מהפועל גליל עליון, חתם מראש בקבוצה לשנתיים, אך למרות זאת שמו נקשר למספר קבוצות באירופה ואף למכבי תל אביב בארץ. סימונס הציג העונה מספרים מצוינים של 15 נקודות ו-3.7 ריבאונד למשחק, והיה מהשחקנים המשמעותיים ביותר באליפות של חולון.

"יש לו חוזה, אבל לא מדובר בהחלטה חד צדדית", אמר היום (שני) המאמן והבעלים מיקי דורסמן, "אם הוא לא ירצה להשאר ויגיד לי שהוא לא רוצה להשאר אז לא נחזיק אותו בכוח, כרגע יש לו חוזה". מלבד סימונס, לחולון יש שני שחקנים נוספים שחתומים בקבוצה לעונה הבאה והם הישראלים אבישי גורדון ועמית תמיר. כל השחקנים הזרים של הקבוצה שעזבו את הארץ סיכמו עם דורסמן שיעדכנו אותו במידה ויקבלו הצעה מקבוצה אחרת, "סיכמנו את זה כדי שתהיה לי הזדמנות להשוות את ההצעה ולנסות לשכנע אותם להשאר, או לחילופין לתת להם נשיקה ולאחל להם בהצלחה", מסביר דורסמן את הצעד. דורסמן הגדיר את ההתעניינות של הקבוצה בליאור אליהו ויוגב אוחיון כשמועות בלבד והסביר את העובדה כי לאוחיון חוזה לעונה נוספת בגליל.

בחולון לא ממהרים להכריז היכן ישחקו ביול"ב קאפ בעונה הבאה, מפעל שעשוי להכניס לדורסמן כמות כסף נכבדה מאוד ותשאיר אותו בקבוצה, "אנחנו עוד לא בודקים אופציות אחרות עד שלא קיבלנו הודעה על האולם שלנו", אומר דורסמן, "ראשון ונוקיה הם אופציות טובות, אבל עד שלא קיבלנו הודעה, אנחנו לא מתייחסים לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully