וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מלא התלהבות"

בן שמעון קיבל את כל הסמכויות המקצועיות במכבי ת"א והצהיר: "נקודת החוזק היא יחסיי עם נמני". שניידר נחת בישראל, סיבוכים במו"מ עם הבוזגלואים

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

פחות מ-12 שעות אחרי שחגג עם שחקני עירוני קרית שמונה את המקום השלישי בליגה וההעפלה לגביע אופ"א, רן בן שמעון כבר הספיק לחבוש את הכובע החדש שלו כמאמנה של מכבי תל אביב, ואיתו גם חולצה חדשה של המועדון. בן שמעון השתתף היום (שני) במסיבת העיתונאים הרשמית להצגת הצוות המקצועי, שהתקיימה במלון קרלטון בתל אביב. מרקו בלבול יהיה עוזרו של בן שמעון בקבוצה, יוסי זגדון יהיה מאמן הכושר ואילו תפקידו של אבי נמני הוגדר כמנהל ספורטיבי.

נמני מפרגן לרן

במסיבת העיתונאים לא נרשמו אירועים מיוחדים. בן שמעון נמנע מלדבר על שמות של שחקנים שנמצאים על הכוונת, ואילו נמני התחמק באלגנטיות משאלות על מעמדו החדש במועדון.

רן בן שמעון פתח ואמר: "אני רוצה להודות למכבי תל אביב שנתנו לי את האחריות להוביל את המועדון, אני מבטיח ומתכוון לעשות הכל כדי להצליח. אין שום ספק ששמו לי אחריות גדולה על הכתפיים, וקיבלתי את הסמכות. מה שנראה לרבים מכם כנקודת החיכוך במכבי תל אביב היא דווקא נקודת החוזק, וזה היחסים שלי עם אבי נמני. אני מתכוון לעבוד איתו בשיתוף פעולה מלא". בן שמעון הוסיף: "אני מחכה להתחיל לעבוד ומלא התלהבות, החופש שלי נמצא רק כשאני עולה על המגרש. אני מקווה שתהיה לנו עונה טובה ומוצלחת".

בן שמעון התבקש להתייחס למטרות של הקבוצה בעונה הבאה ואמר: "יש כמה יעדים. קודם כל להיות בצמרת ולנסות ולזכות באחד הכרטיסים לאירופה. מכבי תל אביב זה מועדון שצריך לשאוף צמרת כל שנה. יש הרבה אוהדים לקבוצה, ולדבר איתם יפה לא יספיק הפעם. האוהדים צריכים לקבל קבוצה טובה ואטרקטיבית שיהיו גאים בה - אלה המטרות העיקריות".

"אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להתעסק במלחמות אגו"

אבי נמני התייחס להגדרת התפקיד שלו: "רן הוא הסמכות המקצועית העליונה ותפקידי הוא לתת לו את כל העזרה האפשרית. הוא יהיה היחיד שיבחר את השחקנים. אני החוט המקשר בינו לבין ההנהלה, ואנחנו מאמינים בו". נמני גם נשאל אם יש גורמים בהנהלה הנוכחית שהיו מעדיפים לראות אותו מחוץ לצוות הניהולי ואמר: "אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להתעסק במלחמות פנימיות ומלחמות אגו. יש בעלים בקבוצה והוא מחליט. צריך להתעסק בדברים חיוביים ולא להיכנס לפינות מיותרות".

היו"ר אביב בושינסקי הדגיש את חלוקת התפקידים ואת סמכויותיו של המאמן החדש: "אם למישהו יש ספק, רן בן שמעון יהיה הסמכות המקצועית העליונה במועדון. הוא יקבע ויהיה אחראי על כל המשתמע מכך, לטוב ולרע. אנחנו סומכים על שיקול דעתו. בהתנהלות נכונה נחזיר למועדון הזה את הכבוד שלו. אנחנו נתנהל עם תקציב הגיוני, לא נתפרע ונגיע לממדים של בית"ר ירושלים. נהיה יותר צנועים בתקציב כדי להפנות משאבים למחלקת הנוער, עליה יהיה אחראי ניר לוין".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

"המשא ומתן עם בוזגלו מתארך יותר מדי"

גורם בהנהלת מכבי התיייחס היום למשא ומתן עם מאור בוזגלו: "הדברים יצטרכו להיחתך בימים הקרובים, לכאן או לכאן. כרגע זה נראה 50-50. המשא ומתן מתארך יותר מדי, זה לא בריא - לא לקבוצה ולא לשחקן. יש מספר דרישות שנראות לא הגיוניות מצד משפחת בוזגלו". כרגע הפערים הכספיים די גדולים (הבדל של 150-200 אלף דולר), מה שמונע מהעסקה להיחתם.

עו"ד צ'רלי בוזגלו, שמייצג את מאור במו"מ עם מכבי, אומר: "הפערים הם לא גדולים, הם ברי גישור. אני מעריך שנצליח בסופו של דבר להגיע לחתימה על חוזה, ושיהיה טוב לשני הצדדים. יש כאן רצון משותף לשני הצדדים".

שניידר: "נקווה שבשנה הבאה תהיה לנו עונה טובה יותר"

היום אלכס שניידר, הבעלים של הקבוצה, נחת בישראל, ויערוך סדרת פגישות עם המאמן החדש והצוות המקצועי, וכמובן ייתן את האור הירוק לצוות הניהולי בבניית תקציב הקבוצה והיציאה לדרך חדשה. שניידר צפוי להיפגש הערב עם המאמן הטרי, ואמר עם נחיתתו: "אני שמח שרן איתנו. לא התרשמתי כל כך מסיום העונה שלנו, נקווה שבשנה הבאה תהיה לנו עונה טובה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully