וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור כהן שוקל פרישה מכדורסל

1.6.2008 / 18:48

גבעת שמואל: הגבוה הישראלי הותיק שוקל את עתידו. מוטי אמסלם: "אם יפרוש, נקווה שיצטרף לצוות האימון". ברנר, גרינבוים וסקוורר ימשיכו

גם במכבי גבעת שמואל, אלופת הליגה הלאומית הטרייה, החלו בימים האחרונים להתכונן לקראת העונה הבאה בליגת העל. הקבוצה שירדה רק בסיום העונה שעברה ללאומית, מתכוונת לתקוע יתד בליגת העל ותנסה לא להמנות עם חבורת התחתית, למרות שתקציב הקבוצה לא יהיה מהגבוהים וצפוי לעמוד על כ-4.5 מיליון שקל. הקבוצה היא היחידה מבין שלושת קבוצות הלאומית שהעפילו לליגת העל שתקבל את מלוא המענק ממנהלת הליגה, שעומד על סדר גודל של מיליון שקלים, ואילו שתי הקבוצות האחרות, מכבי חיפה ואליצור קרית אתא, צפויות להסתפק במחצית הסכום.

המאמן אורן אהרוני ימשיך בתפקידו, לאחר שבשנה שעברה חתם על חוזה ל-4 שנים, ואחרי עליית ליגה עם הקבוצה בה שיחק במשך שנים רבות בליגת העל. בגזרת השחקנים ימשיך משה ברנר בן ה-37 עונה נוספת בקבוצה לאחר שמחזיק בחוזה, ולעומתו גם הצעירים איתי גרינבוים בן ה-23 ויחזקאל סקורר בן ה-19 ימשיכו. גרינבוים הגיע מעירוני רמת גן העונה לגבעה וקלע 11 נקודות למשחק ואילו סקורר הגיע במהלך העונה מהספסל של מכבי תל אביב ותרם דקות חשובות מהספסל במהלך הפלייאוף. ליאור ליפשיץ שהחזיק בחוזה, שוחרר לבקשתו לאודסה האוקראינית.

דרור כהן בן ה-34 שוקל את עתידו בקבוצה ועשוי לפרוש ממשחק פעיל לפני העונה. "כרגע עוד לא ברור מה יהיה איתו", אמר היום (ראשון) יו"ר הגבעה מוטי אמסלם, "אני מאוד מקווה שאם דרור יפרוש הוא יצטרף לצוות האימון, אבל בסופו של דבר זו החלטה שלו". לגבי החתמת שחקנים נוספים אמר אמסלם: "כרגע הרבה מאוד שחקנים לא רוצים לדבר אפילו. אין מציאות גדולות בשוק, אנחנו יושבים מדברים ומחפשים מה אפשר לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully