וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריית שמונה ניצחה 1:2 את מכבי נתניה ועלתה לגביע אופ"א

עירוני קרית שמונה ניצחה 1:2 את מכבי נתניה בקופסא וזכתה בכרטיס הנכסף לגביע אופ”א. לצערה, עם היכולת הזו היא לא תגיע רחוק

עירוני קריית שמונה ניצחה היום (ראשון) 1:2 את מכבי נתניה והבטיחה את המקום השלישי בסיום העונה, שמוביל להשתתפות היסטורית בגביע אופ"א.

כולנו קיווינו כי במשחק האחרון של ליגת העל לעונת 2007/2008 נצפה ביכולת מצוינת של הקבוצה שסיימה במקום השני והקבוצה שביקשה לעצמה את המקום השלישי, אבל התבדינו. קיווינו גם להיות מופתעים לטובה ממשחק ספורטיבי ראוי לציון, כזה שמכבי נתניה תתאמץ בו מעל ומעבר, רק לשם הפגנת רוח הספורט כפי שהיא צריכה להיות. התבדינו.

כי כשמדובר בליגת הכדורגל הישראלית, כגודל הציפיות כך גודל האכזבה. בסופו של דבר כל שש הקבוצות שהיו צריכות את הניצחון במחזור הזה, השיגו אותו. אין ספק, זה לא היה מחזור שהוסיף כבוד לליגת העל.

בדקה ה-44 היה זה צגאי שמצא את טזאמטה, שלא התקשה מול דני עמוס וקבע 0:1 לנתניה. דקה בתוך המחצית השנייה סלאח חסארמה מקריית שמונה שלח בעיטה חופשית חזקה שפגעה בחומה הצהובה והטעתה את שטראובר, 1:1. בדקה ה-75 אופוריקוויי עשה את העבודה עבור רן בן שמעון. כדור שנהדף על-ידי שוער נתניה הגיע לרגליו של החלוץ מקריית שמונה, וזה עם בעיטה מצוינת קבע 1:2 לקריית שמונה ושלח את הקבוצה של איזי שירצקי, לראשונה בתולדותיה לגביע אופ"א.

רן בן שמעון נפרד מהקבוצה הצפונית, כשברזומה שלו הבאת הקבוצה למפעל האירופי המכובד של גביע אופ"א. ראובן עטר, מנגד, עוזב את נתניה לאחר עוד משחק משמים. רק בבני סכנין יכולים להיות מאוכזבים מאיבוד המקום השלישי וכרטיס הכניסה לגביע אופ"א, אבל כנראה שגם הם לא באמת חשבו שקריית שמונה תפסיד.

מהלך המשחק

דקה 1: טזאמטה פרץ לתוך הרחבה והשיג כדור קרן.

דקה 2: יובל אבידור השתלט על טעות בהגנה של נתניה, אבל מול שטראובר לא הצליח להבקיע.

דקה 4: נוסבאום הגביה כדור נהדר לרחבה אך יובל אבידור נגח החוצה.

דקה 13: אמנגואה שיחרר כדור מצויין 20 מטר מהשער, אך שטראובר במיקום מצויין הדף מצויין את הכדור.

דקה 20: רן קוזוק נכנס לתוך הרחבה אך הכדור ברח לו מהרגל ושטראובר השתלט בקלות על האבידה.

דקה 25: וויאם עמאשה בעט מצויין ושטוח, אך הכדור חמק מעט ליד השער של נתניה.

דקה 28: כדור שוער של לירן שטראובר פגע בגבו של אלי חכמון, אך שחקני קריית שמונה לא ניצלו את ההזדמנות.

דקה 35: יחיאל צגאי בעט גרוע מאוד מ-30 מטרים והכדור עף מעל השער.

דקה 44: גול! יחיאל צגאי ניהל התקפה מצוינת ומצא את טזאמטה מצויין שבעט היטב לפינה וכבש את הראשון לנתניה בתיזמון מצויין, ממש לקראת סוף המחצית.

דקה 47: גול! סאלח חסארמה בעט בעיטה חופשית חזקה מאוד, הכדור פגע בימפולסקי, הטעה את שטראובר ונכנס פנימה. 1:1

דקה 61: רן קוז'וק בעט בעיטה נהדרת לכיוונו של לירן שטראובר אך הכדור עלה מעט מעל לשער.

דקה 63: תומר סוויסה ניסה להמשיך מהאוויר כדור נהדר שהגיע אליו, אך הבעיטה היתה רעה ומול השוער של נתניה לא הצליח השחקן הצעיר לכבוש.

דקה 75: גול! אופוריקוויי השתלט על כדור שנהדף על-ידי שטראובר ובעט מצויין פנימה. 1:2 לק"ש.

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, קלמי סבן, לואיס מרין, גולן חרמון, דדי בן דיין, שניר גואטה (עומר פרץ, 57), חורחה קבאז'רו (אדם וויאר, 88), יחיאל צגאי, דלה ימפולסקי (חן עזרא, 79), פרנסיס קיויו, תיירי טזאמטה

הרכב קרית שמונה: דני עמוס, ברק בכר, סלאח חסארמה, יוסי ביטון, עמיר נוסבאום, רן קוזו'ק (נסימבה מוקאנו, 65), גואל צ'רסוואה, וויאם אמאשה (תומר סוויסה 57), עמנואל אמנגואה, יובל אבידור, פטר אופוריקוויי (יוסי דורה, 75)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully