וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב מהומות בסדרת הגמר ביוון

אוהדי אולימפיאקוס השליכו חפצים למגרש, המשחק הרביעי הופסק, חודש והסתיים בניצחון האדומים. שיבק ואמסטרדם זכו באליפות הולנד

לא רק בחולון, מתברר שגם ביוון יש פלייאוף סוער. הערב (ראשון) נערך המשחק הרביעי בגמר הפלייאוף ביוון, המפגיש בין היריבות פנאתינאיקוס ואולימפיאקוס, ומהומות של הקהל כמעט הביאו לביטולו. הסדרה הלוהטת (הטוב משבעה משחקים, כשפאו הובילה 1:2 לפני הערב הזה) הגיעה הערב לפיראוס, ועוד לפני פתיחתו החלה השתוללות מצד הקהל של אולימפיאקוס.

השופטים החליטו להפסיק את המשחק מעט אחרי תחילתו, שהקבוצה המקומית מובילה 3:8. האוהדים המקומיים החלו להשליך חפצים לעבר הפרקט ולעבר הספסל של פנאתינאיקוס, והשופטים נאלצו לנוס לחדרי ההלבשה בליווי שוטרים. בורוסיס היה זה שהיווה עבורם מגן אנושי כשכיסה אותם בידיו וביקש מהקהל להפסיק.

מאמן אולימפיאקוס פאניוטיס ינאקיס התחנן במיקרופון בפני הקהל, העסקנים עשו את שלהם מאחורי הקלעים ובחדרי ההלבשה, והמשחק חודש. אולימפיאקוס חזרה מההפסקה הארוכה טוב יותר והוליכה 27:38 בהפסקה, ו-38:46 בסיום הרבע השלישי. פנאתינייאקוס הייתה קרובה מאוד למהפך, אבל אולימפיאקוס סיימה את המשחק בניצחון דרמטי 57:59 ותגיע למשחק החמישי בסדרה בשוויון 2:2.

גם בסדרה על המקום השלישי בין פאניוניוס למארוסי מתחממת. פאניוניוס, מי שהוזכרה כמועמדת לקלוט את המאמן פיני גרשון, הצליחה להחזיר לעצמה את יתרון הביתיות לאחר שהשיגה ניצחון חוץ 84:96. המשחק החמישי יתקיים באולמה של פאניוניוס שתוכל להבטיח לעצמה את הכרטיס ליורוליג.

הולנד: אליפות לשיבק ואמסטרדם

אמסטרדם, קבוצתו ההולנדית של המאמן הישראלי אריק שיבק והמתאזרח, ג'רון רוברטס, זכתה הערב (ראשון) באליפות הולנד, לאחר ניצחון במשחק השביעי והמכריע 74:83 על דן בוש של רועי ברקוביץ'. אמסטרדם כבר הייתה במצב קשה מאוד בסדרה ביום שישי, אבל הצליחה להשוות ל-3:3 ולהעביר את ההכרעה למשחק שביעי בבית.

גם המשחק הערב נפתח בצורה רעה ודן בוש כבר הוליכה ב-12 נקודות ברבע הראשון, ו-32:40 בהפסקה. במחצית השניה התעורר כוכב אמסטרדם, טדי גיפסון, שקלע 27 נקודות ושלח את קבוצתו לרבע האחרון בשוויון 55:55. גיפסון עשה את ההבדל גם ברבע האחרון עם סלים חשובים. זריקות עונשין מוצלחות של רוברטס סגרו את הסיפור בדרך ל-74:83 לאמסטרדם, שזכתה באליפות.

טורקיה: פנרבחצ'ה בדרך לאליפות

במשחק הרביעי בגמר הפלייאוף הטורקי גברה פנבחצ'ה/אולקר 94:96 על טלקום אנקרה במשחק חוץ. בעקבות הניצחון עלתה פנרבחצ'ה ליתרון 1:3 בסדרה של הטוב מ-7 משחקים וניצחון נוסף יבטיח לה את הזכיה באליפות. משחק היום היה צמוד לכל אורכו כשבמחצית הוליכה פנר 39:40 אך אנקרה בניצוחם של חאליד אל אמין וארווין דאדלי האקס ישראלים, השוו בתום הזמן החוקי ל73:73. המשחק נכנס לקצב מסחרר בהארכה וכאמור, פנרבחצ'ה/אולקר זכתה בניצחון חשוב, 94:96. לפנרבחצ'ה/אולקר: עומר עונאן 24 נקודות, וויל סולומון וטרנס קינסלי 15 נקודות כל אחד. לאנקרה: ארווין דאדלי 26 נקודות ו-10 ריבאונדים, חאליד אל אמין 25 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully