וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ונתן אסוס קיבל תעודת זהות ישראלית

מעתה הצרפתי של מכבי תל אביב לא ייחשב לזר. מחר תציג הקבוצה את בן שמעון ובלבול, ביזארה בדרך החוצה, יחיאל ומסיקה ימשיכו

מכבי תל אביב תקיים מחר (שני) מסיבת עיתונאים ובה יוצג רן בן שמעון באופן רשמי כמאמן הקבוצה לעונה הבאה. יחד עם בן שמעון יוצגו עוזר המאמן מרקו בלבול, הפיזיוטרפיסט יוסי זיגדון וכן הפיזיולוג בוקי ירון.

ג'ונתן אסוס, קשרה הצרפתי של הקבוצה, קיבל הבוקר תעודת זהות ישראלית והשלים את הליך האזרחות בו פתח כשהגיע לארץ בחודש ינואר. אסוס, שישחק מעתה על תקן של ישראלי לכל דבר, מפנה בכך מקום לזר נוסף שיובא לקראת העונה הבאה.

כעת ממתינים במכבי לסיום הליך האזרחות של הקשר הקונגולזי אלן מסודי, הנשוי לישראלית, ובכך יצטרף מסודי לג'ונתן אסוס ורודי חדד הצרפתים, שמחזיקים בתעודת זהות כחולה ומשחקים על תקן ישראלים.

למרות ההפסד אמש, 1:0 לבני יהודה, סיימו הצהובים במקום השישי וזכו במענק כספי נאה של 900 אלף שקל. בתום המשחק ערכה הקבוצה ארוחת ערב משותפת, בה הודו ראשי המועדון למאמן ניר לוין ועוזרו איציק עובדיה, שמסיימים את תפקידם בקבוצה הבוגרת ועוברים בצוותא למחלקת הנוער בקרית שלום. לוין ינהל את המחלקה ועובדיה יהיה המאמן החדש של קבוצת הנוער. השחקנים וההנהלה נפרדו גם מהמומחה לפיזיות, טיבריוס דראו, שסיים את תפקידו בקבוצה.

נפרדים מביזארה, ממשיכים עם יחיאל

ראשי המועדון ניצלו את ארוחת הערב גם כדי להיפרד מהבלם האורוגוואי ג'ו ביזארה, שמסיים ככל הנראה את חלקו בקבוצה. בשבועות האחרונים ניהלה מכבי תל אביב משא ומתן עם קליארי, קבוצתו האיטלקית של ביזארה, וכעת ברור שהפערים הנוגעים להחתמת הבלם בלתי ניתנים לגישור וביזארה יעזוב את המדים הצהובים. "ננסה לעשות עוד ניסיון וזה עדיין לא סופי לגמרי, אבל כמו שהדברים נראים כרגע הסכומים שדורשים מאיתנו עבור ביזארה גדולים מדי", אמר גורם בהנהלת הקבוצה.

בימים הקרובים תתקבלנה החלטות בצוות המקצועי החדש לגבי כל אותם שחקנים המסיימים העונה את חוזיהם. כבר עתה ברור כי הבלם אבי יחיאל והקשר ארז מסיקה יקבלו הצעות להמשיך גם בעונה הבאה.

המשא ומתן עם השוער הסרבי דרגוסלב יבריץ' עדיין לא הסתיים, וכרגע יש פערים בין שני הצדדים. יבריץ' מוערך מאוד בקרב הנהלת המועדון ובמכבי ירצו לראות אותו ממשיך בין הקורות גם בעונות הבאות.

הבוקר הגיעו שחקני הקבוצה למתחם האימונים בקרית שלום ונפגשו לראשונה עם הפיזיולוג החדש, בוקי ירון, שתדרך אותם לגבי תפריט התזונה לפגרה וכן העביר להם תוכנית מנוחה וחזרה הדרגתית לאימונים עד למועד בו יחזרו באופן רשמי לאימוני פתיחת העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully