וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היינו כחולמים

דמאיו התרגש, שלומי שבת הרקיד, בלדוט וצעירי עדיין לא מעכלים. בני יהודה חגגה את ההישארות, ומיד התפנתה לחשוב על העונה הבאה

אסף שקד

וידאו מהחגיגות בוינטר לאחר שריקת הסיום. צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

"הקבוצה כבר הייתה בקבר"

החגיגות בבני יהודה תל אביב נמשכו עד אור הבוקר של יום ראשון. מסע ההיחלצות המופלא של הקבוצה מתחתית הטבלה, הגיע אמש לסיומו בצורה המתוקה ביותר, כאשר הזהובים ניצחו 0:1 את מכבי תל אביב והבטיחו לעצמם עונה נוספת בליגת העל.

"עשינו מסע קסום ומופלא ובלתי ייאמן, אני שמח שבסופו של דבר הצלחנו להשאיר את המועדון הזה בליגה", אמר מנכ"ל הקבוצה, משה דמאיו, שהיה נרגש עם סיום המשחק ולאורך כל הלילה שאחרי. "אף אחד לא האמין שהמשימה הזו אפשרית, אנשים כבר קברו אותנו עמוק בליגה השנייה. האמנתי כל הזמן גם כשאמרו שאני משוגע ושאין סיכוי שנצליח. מהרגע שיעקב אסייג וחזי שירזי קיבלו את המושכות, הדברים החלו להתהפך לכיוון שלנו. ככה זה בכדורגל. הכל עניין של מומנטום, ולשמחתנו בסוף העונה המומנטום היה לצידנו. זה עדין בלתי נתפס, אבל עכשיו אני אומר בפה מלא שבני יהודה לא ירדה ליגה וזה מדהים".

שחקני הקבוצה והצוות המקצועי לא הפסיקו לחגוג. אחרי שסיימו בוינטר, הגיעו השחקנים אל בימת החגיגות המרכזית שהוכנה מבעוד מועד בגן התקווה שבשכונת התקווה. אלפים מאוהדי הקבוצה המתינו לשחקנים וקיבלו אותם בקריאות עידוד ובשירים. כל שחקני הקבוצה, המאמנים וההנהלה עלו לבמה וחגגו בטירוף, כאשר זיקוקי דינור מלווים את החגיגות מהשמיים. שלומי שבת, אבי סינוואני וזמרים נוספים הגיעו והטריפו את הקהל המשולהב, שפשוט לא רצה שהערב הזה ייגמר.

"זה מדהים, מדהים מה שעשינו", סיפר הקפטן אסי בלדוט כאשר הוא עטוף בצעיף כתום ומונף על כתפי האוהדים. "יש כאן חבורה של גברים, ומהרגע שיעקב וחזי הגיעו, הם פשוט אמרו לנו לעלות ולהנות מהכדורגל. לא האמנו בהתחלה שהמשימה אפשרית ועלינו משוחררים מכל לחץ, כנראה שזה מה שהדביק את כולנו ולאט לאט הדברים החלו לתפוס תאוצה", סיפר הקפטן בהתרגשות. "אחרי המשחק שבו ניצחנו את אשדוד בבית הבנו שאנחנו מסוגלים לעשות את זה והתחלנו להאמין כולם יחד שבני יהודה תישאר בליגה. אני לא יכול להסביר במילים את מה שעברנו בחודשיים האחרונים. זה מסע מופלא וחוויה מדהימה שספק אם אי פעם ארגיש".

המסע של הזהובים ייזכר גם בזכות שחקני הבית הצעירים של המועדון, שקיבלו את הצ'אנס והוכיחו שיש לבני יהודה על מי לסמוך. ישנתי כל כך טוב בלילה, התעוררתי בבוקר עם הרגשה שהכל היה חלום", אמר היום הקשר לירוי צעירי, "אני עדיין לא מעכל את מה שעשינו, היה לנו ברור לפני המשחק שאנחנו מנצחים ונשארים בליגה. אפילו דיברנו על החגיגות שאחרי. לא היתה שום אפשרות אחרת מבחינתנו, זו שנה ראשונה שלי בבוגרים וזו חוויה לכל החיים, זה לא ייאמן ואין לי מילים לתאר את מה שעשינו, אני עדיין לא תופס את זה שבני יהודה נשארה בליגה".

לוקמן יעזוב, גם אבו סיאם

הקיץ הקרוב צפוי להביא עמו מהפכה לא קטנה בבני יהודה. בצד הניהולי צפוי הבעלים והיושב ראש חזי מגן להחליט סופית אם הוא נשאר במועדון גם בעונה הבאה, כאשר בשלב זה גוברים הקולות כי מגן יסיים את חלקו בבני יהודה ויפנה את מקומו למישהו אחר. בצד המקצועי, הכריזו הצמד אסייג ושירזי כי אינם מעוניינים להמשיך ולאמן, ובמקומם יובא לקבוצה מאמן חדש. בורסת השמות היא אינסופית, ובשלב זה אינם לראשי המועדון מאמן או שניים מועדפים.

שינוי גדול צפוי להיות גם בסגל השחקנים. ראשון העוזבים הוא הקשר הגנאי אימורו לוקמן, שנפרד אמש מהשחקנים ההנהלה והאוהדים כאשר לאחר 4 עונות בשכונה הוא צפוי לחתום בקרוב בקבוצת פאפוס הקפריסאית. שחקנים נוספים כמו החלוץ משה ביטון והבלם זאב חיימוביץ' מחוזרים מאוד על ידי מספר קבוצות בליגת העל, ובימים הקרובים יצטרכו לקבל החלטה האם להמשיך במדים הזהובים גם בעונה הבאה.

"שחקן נוסף שיעזוב בוודאות הוא המגן סאלם אבו סיאם. אמש במהלך החגיגות ספג אבו סיאם מספר קריאות גזעניות מאוהדי הקבוצה ונטש את הבמה. אחיו של אבו סיאם היה איתו, וכאשר שמעו השניים את הקריאות מיהרו לעזוב את המקום. אבו סיאם העדיף שלא להתייחס היום לתקרית, וביקש לא להגיב בשלב זה. המגן סיים העונה את חוזהו בקבוצה והוא שחקן חופשי, סוכנו עובד קראוס בוחן עבורו מספר הצעות מקבוצות בליגת העל.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully