וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרקו שטרלר נגמר מאוהדי נבחרת שוויץ

חלוץ הנבחרת הודיע כי יפרוש אחרי היורו, עקב יחס הקהל המזלזל כלפיו: "אני לא מוכן לסבול ולשחק כאשר יש מסביבי אווירה כזו"

מרקו שטרלר, חלוץ שוויץ, הכריז היום (ראשון) כי יפרוש מהנבחרת בסיום טורניר היורו. שטרלר יעשה זאת עקב הצקות חוזרות ונשנות מאוהדי הנבחרת. "אני לא יכול לשחק יותר כשיש מסביבי אווירה כזו", הפתיע שטרלר כשהתראיין לתוכנית טלוויזיה. "אחרי היורו אסגור את הפרק של הקריירה הבינלאומית שלי".

שטרלר כנראה נפגע מאוד מכך, שהקהל קינטר אותו במשחק הניצחון 0:3 על ליכטנשטיין ביום שישי האחרון, ושרק לו בוז כשהוחלף. חרף העובדה שהחלוץ הגבוה (1.97 מטרים) כבש 11 שערים ב-27 הופעות בלבד, הרי שהוא היה מושא ללעג של הקהל השוויצרי. מספר סיבות הביאו לחוסר האהדה של שטרלר. ראשית, היכולת הרעה שלו במונדיאל 2006. שנית, הסגנון השחצני, כביכול, שהוא מביא עימו. שלישית, העובדה כי הוא משחק בפ.צ. באזל, המועדון הכי עשיר בשוויץ, שכולם אוהבים לשנוא.

שטרלר אמר כי החלטתו היא סופית וכי היא אינה מבוססת רק על מה שהתרחש במשחק נגד נבחרת ליכטנשטיין. "דיברתי עם חבריי לנבחרת על זה וחשבתי על זה הרבה זמן. אני לא מוכן לסבול את זה יותר".

חברו לנבחרת והקפטן, אלכס פריי, אמר: "אני חושב שזה דבר מזעזע ששחקני נבחרת מקבלים שריקות בוז מהאוהדים שלהם. כל עוד אני הקפטן, אני לא מקבל את זה. זה לא משנה בעבור איזה מועדון הוא משחק. אנחנו כאן לשחק עבור המדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully