וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי ראשון לציון רוצים את גיא גודס לעונה הבאה

1.6.2008 / 10:26

עוזר מאמן מכבי ת"א צפוי לקבל בימים הקרובים הצעה לחזור לאמן את הקבוצה אותה הוביל למקום השלישי. שעשוע חתם לעוד שנתיים

גיא גודס הוא המועמד המוביל לאימון מכבי ראשון לציון בעונה הבאה. בקבוצה אמורים להתכנס בימים הקרובים ולקבל החלטה על זהות המאמן וגודס הוא האיש שמועדף על רוב חברי ההנהלה. גודס, שאימן את הקבוצה בעונת 2005/6 והוביל אותה למקום השלישי בליגה ולהפסד בנקודה בחצי גמר הפיינל פור להפועל ירושלים, אמור לסיים בימים הקרובים את תפקידו כעוזר מאמן מכבי תל אביב ובראשון יחכו לרגע זה על מנת להציע לו הצעה שלא יוכל לסרב לה.

גורמים בראשון כבר פנו לקראת סיום העונה לגודס על מנת לבדוק את מוכנותו לחזור, אך גודס סירב להתייחס בטענה כי רוצה להשאר במכבי. עלותו של גודס היא מהגבוהות בליגה, אך בראשון שנכוו בשנתיים האחרונות בעקבות ניסיון להחתים מאמן זולים, לא יתפשרו העונה. בגודס מעוניינת גם בני השרון, במידה ואפי בירנבוים לא ימשיך בקבוצה.

במידה ועסקת גודס לא תתבצע, שני המועמדים הבולטים הנוספים לקבוצה הם אריאל בית הלחמי וארז אדלשטיין. בית הלחמי שהתפטר מעירוני נהריה שמונה מחזורים לסיום העונה, נחשב למאמן מצליח בעקבות הצלחותיו בעבר עם עירוני אשקלון וגבעת שמואל, ובראשון מעריכים אותו על כך. אדלשטיין, לא אימן בליגת העל מעונת 2005/6, ובעונה האחרונה היה עוזר המאמן של פיני גרשון באולימפיאקוס, אך עזב ביחד עם גרשון לקראת סוף העונה.

בגזרת השחקנים, עודד שעשוע חתם לשנתיים נוספות בקבוצה לאחר שהפערים הכספיים עמו גושרו. "אני שמח שהעניינים יסתדרו ומקווה שתהיה עונה טובה", אמר השחקן. בין יתר השחקנים, רק איתי לב מחזיק בחוזה לעונה הבאה, אך בראשון רוצים להשאיר את עומאר סניד. השחקן, שעזב את הארץ בשבוע שעבר אחרי שהגיע במהלך העונה והשאיר את הקבוצה בליגה, קיבל הצעה כספית גבוהה מאוד מצידה של ראשון, והבטיח להחזיר תשובה בתקופה הקרובה אחרי שישקול הצעות נוספות מאירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully