וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולט קבע שיא עולם בריצה ל-100 מטרים

האצן הג'מאייקני הדהים הלילה את עולם האתלטיקה כשעצר את השעונים על 9.72 וקיזז שתי מאיות השנייה מהשיא הקודם של אסאפה פאוול

האצן הג'מאייקני, יוסאין בולט, קבע הלילה שיא עולם חדש בריצה ל-100 מטרים בתחרות הגראנד פרי בניו יורק. בולט קיזז שתי מאיות השנייה מהשיא של אסאפה פאוול, בן ארצו, ועצר את השעונים על 9.72 שניות.

האצן בן ה-21, שזכה במדליית כסף באליפות העולם בריצה למרחק הכפול, פתח את הריצה מצוין וסיים אותה כאשר הוא מקדים את טייסון גיי, שסיים הרחק מאחוריו, בזמן של 9.85 שניות.

"הייתה לי התחלה מצויינת", אמר בולט הנרגש לקהל, שהיה עמוס באוהדים ג'מייאקנים. "עבדתי קשה מאוד על זה. נתתי לכם את מה שרציתם. חשבתי שאני יכול לשבור את שיא העולם. הייתי בטוח בעצמי כשהגעתי למירוץ, אבל לא חיפשתי לשבור את השיא. זה פשוט הגיע". הזינוק הראשון של המירוץ נפסל, דבר שמסתבר שעזר לבולט: "שמחתי על הפסילה הראשונה, כי הפתיחה שלי לא הייתה טובה. ידעתי שאם אהיה צמוד לגיי בפתיחה, אשיג אותו בסיום".

בולט, שלא מאוד מוכר לחובבי הספורט, כבר עשה תוצאה מרשימה מוקדם יותר החודש, כשעצר את השעונים בזמן של 9.76 שניות, הזמן השני המהיר בעולם בריצה השלישית שלו למרחק הזה. כעת, הוא נכנס עמוק יותר לספרי ההיסטוריה. מספר חודשים לפני פתיחתה של אולימפיאדת בייג'ינג העמיד בולט אתגר גדול יותר בפני האצנים המהירים בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully