וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרחי: "כל הזמן האמנתי"

31.5.2008 / 21:29

יוסי מזרחי סגר את העונה עם ניצחון שלישי ברציפות מאז שחזר לאשדוד והוציא אנחת רווחה ענקית. אופיר: "מזרחי ורביבו עשו את הבלתי ייאמן"

מסע ההיחלצות של יוסי מזרחי ומ.ס אשדוד הושלם הערב (שבת) בהצלחה, עם ניצחון שלישי ברציפות תחת מזרחי, הפעם 0:2 על מכבי חיפה, שהבטיח לקבוצה עונה נוספת בליגת העל. את העונה שעברה פתח מזרחי כמאמן אשדוד לפני שנקרא הביתה ועזר לבית"ר ירושלים לזכות באליפות. לפני פחות מחודש סגר מזרחי מעגל כשחזר לעיר הנמל כדי להציל את הקבוצה שהיתה במצב קשה במקום האחרון בטבלה, ועשה את מלאכתו נאמנה עם שלושה ניצחונות משלושה משחקים.

מזרחי אמר בסיום: "אני כל הזמן האמנתי, למרות שכולם היו ספקנים. יש פה המון שחקנים טובים ורק היה צריך להחדיר להם את האמונה שאפשר לעשות את זה, ובסופו של דבר הם הפנימו את זה".

חיים רביבו היה בעננים: "המתנתי ליוסי שבועיים עד שהוא יסיים עם הליגה בקפריסין, בינתיים היו לי שבועיים לא קלים בתור מאמן. בכוונה גם ישבתי על הספסל במשך כל המשחקים, כדי לתת עזרה איפה שאני יכול, כי השחקנים באמת מקשיבים לי כמו שצריך". יוסי אופיר סיכם: "מזרחי ורביבו עשו את הבלתי ייאמן. כמה שזה היה קשה, בסופו של דבר זה מתוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully