וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לימונד ונבן מחפשים תואר

הישראלי קלע 7 בניצחונה של לה מאן 67:82 בחצי גמר הפלייאוף מול רואן. טאו ניצחה 74:78 את ברצלונה בגמר ועלתה ל-0:2

בזמן שבישראל חגגו אלופה חדשה מזה 15 שנים, ממשיך עוד ישראלי אחד, רביב לימונד, במאבק על תואר משלו. הערב (שבת) עשו לימונד וקבוצתו הצרפתית לה מאן, את הצעד הראשון כשניצחו את רואן במשחק הראשון של חצי גמר הפלייאוף בצרפת, 67:82. האורחים מרואן הגיעו כדי לנסות ולגנוב את המשחק הראשון בחוץ, ונשארו קרובים במחצית, אבל רבע שלישי מצויין של לה מאן הוביל אותם לפער של 11 נקודות, ומשם כבר לא הצליחה רואן לחזור.

לוקה בוגדאנוביץ' הוליך את קלעי לה מאן עם 21 נקודות (8 ריבאונדים), נבויסה בוגבאץ' הוסיף 16, בעוד ניקולס באטום קלע 15. רביב לימונד נתן משחק סולידי עם 7 נקודות ב-23 דקות (3 מ-9 מהשדה) אליהן הוסיף 4 אסיסטים. אצל רואן הצטיין מארק סליירס שצלף 30 נקודות, וקיבל עזרה רק מבריון ראש שסיים עם 11.

אם ישנו מאמן אירופאי שיכול להבין לליבו של צביקה שרף בימים אלו, הרי זהו נבן ספאחיה, שספג לא מעט ביקורות מהאוהדים ומהתקשורת כשאימן את הצהובים. אלא ספאחיה, להבדיל משרף לקח אליפות באותה עונה, והערב הוא עשה צעד משמעותי לכיוון זכייה בתואר האליפות בספרד עם קבוצתו, טאו ויטוריה, כשניצחו 74:78 את ברצלונה במשחק השני בגמר הפלייאוף.

כזכור, ניצחה טאו את המשחק הראשון 64:75, והערב זה כבר הלך קשה יותר. קבוצתו של ספאחיה נטלה את ההובלה ברבע הראשון, אבל ברצלונה חזרה וצימקה עד 2 בלבד במחצית. הרבע האחרון היה צמוד מאוד, אבל בשתי הדקות האחרונות הצליחה טאו לפתוח פער כדי להבטיח את הניצחון. פיט מיקל הוליך את קלעי טאו עם 20 נקודות, איגור ראקוצ'ביץ' הוסיף 17 ומירצה טלטוביץ' סייע עם 13 משלו. לברצלונה: ארסן איליאסובה 15, רוג'ר גרימאו 15. טאו עתה רחוקה רק ניצחון אחד מזכייה בתואר הנכסף, שישלים עונה מצויינת עבורה.

לאחר עונה מאכזבת במיוחד, מנסים ראשי אפס פילזן להרים את הקבוצה ולבנות את השלד לעונה הבאה. לאחר שהודחו בשלב הטוב 16 ביורוליג, שיחררו 3 מהזרים שלה ולבסוף אף פיטרו את המאמן, דייויד בלאט, הוחתם הערב שם גדול בתפקיד המאמן בדמותו של ארגין עתמאן. המאמן שהחל את קריירת האימון שלו בפילזן, והוביל אותה בעבר עד לפיינל פור, מגיע לאחר עונה בבשיקטאש, בה רשמה קבוצתו עונה ללא הפסדים בגביע יול"ב, שם הודחה בשלב 8 האחרונות. בפלייאוף הטורקי הודחו גם פילזן וגם בשיקטאש בחצי הגמר. עתמאן חתם ככל הנראה למשך שנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully