וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמאיו: "לא היה מסע כזה בכל העולם"

31.5.2008 / 21:11

משה דמאיו על מסע ההישארות של בני יהודה: "האמנתי כל הזמן, קראו לי שוטה הכפר". בלדוט: "מדהים, זה דבר שלא קרה בכדורגל הישראלי"

אסף שקד

צילום ועריכה: יותם רונן

איזו חגיגה לבני יהודה. הקבוצה מהשכונה הבטיחה היום (שבת) הישארות בליגת העל, אחרי שהשלימה מהפך מדהים שכלל שמונה ניצחונות מתשעת המשחקים האחרונים. היום היה זה משה ביטון שכבש את שער הניצחון ב-0:1 מול מכבי תל אביב, שנתן את האות לפתיחת החגיגות. מגיע להם. מהמגרש נסעו השחקנים למסעדה, ומשם המשיכו בשיירה, מלווים באלפי האוהדים לבמת הופעות שאורגנה בגן התקווה שבשכונה. במסגרת החגיגות היו הופעות של שלומי שבת ושלומי סרנגה, וכמו כן זיקוקי דינור כדי לחגוג את ההישארות בליגה.

החל ממחר יתחילו בקבוצה להתארגן לעונה הבאה. כבר עכשיו ברור שהראשון שיעזוב הוא הקשר הגנאי אימורו לוקמן, שצפוי לחתום בקבוצה מהליגה הראשונה בקפריסין. מעמדם של מילאן מרטינוביץ' והרוויה קובאצ'ביץ', שסיימו את חוזהים בקבוצה, עדיין לא ברור.

סדריק ברדון, שהמריא הלילה בחזרה לצרפת, מחזיק בחוזה לעונה נוספת בקבוצה וצפוי לחזור בשנה הבאה. אחרי המשחק אמר ברדון: "אני מאוד שמח שעמדנו במשימה שלנו, אני רוצה להודות לקהל המדהים שליווה אותנו בכל המשחקים האחרונים, אני מאוד מאושר בבני יהודה, בוודאי שארצה להישאר ולשחק כאן גם בעונה הבאה".

"עשינו דבר בלתי ייאמן"

יעקב אסייג, אחד מצמד המאמנים שאחראים על המהפך, אמר עם חיוך גדול על הפנים: "עשינו דבר בלתי ייאמן. רק לראות את הקהל הנהדר הזה זה נהדר. לנצח שמונה מתוך תשעת המשחקים האחרונים זה פשוט דבר מדהים. השחקנים נתנו, הבמה היתה שלהם, אני מאוד שמח בשבילם".

יו"ר הקבוצה, משה דמאיו: "גם כשהיה פער של 14 נקודות מהקו האדום אמרתי שבני יהודה לא תרד. לא היה בארץ או בעולם מסע כזה כמו שעשינו. תראו את הקהל הזה, תראו את יעקב, כולם אחראים לקאמבק הזה. אני היחידי שהאמנתי, כולם צחקו עליי וקראו לי שוטה הכפר. לקבוצת תחתית לנצח 8 משחקים מתוך 9 זה דבר גדול".

אסי בלדוט: "זה מדהים. עשינו דבר שלא קרה בכדורגל הישראלי. אני לא אשקר, היה לנו קשה להאמין, אבל היה חלק בלב שלנו שבכל זאת המשיך להאמין. כן, יהיו חגיגות גדולות הלילה".

משה ביטון, השחקן המצטיין של הסיבוב השלישי: "נזכרנו מאוחר להתעורר, אבל עכשיו הכל נשכח. היתה שנה מתישה וקשה, עם סיום מתוק. כל הכבוד לקהל ולשחקנים שנתנו לב גדול".

חזי שירזי: "אין מאושר ממני באדם, עשינו דבר שהוא בלתי ייאמן. האמנתי כל הזמן שזה אפשרי, גם בתקופות הכי קשות. אני שמח שגם ניצן הצליח להישאר, והוא גם שמח בשבילנו. עכשיו אנחנו הולכים לחגוג".

לירוי צעירי: "אני שמח שכל הצעירים שקיבלו צ'אנס הוכיחו את עצמם ובסוף השגנו את מה שרצינו לעשות. אם פעם היתה חבורה שקראו לה התינוקות של קשטן, היום אפשר לקרוא לזה הילדים של אסייג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully