וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה ליורו: באלאק הציל את גרמניה

הנבחרת של יואכים לאו נזקקה לשער ניצחון של הקפטן שבע דקות לסיום כדי לנצח בקושי 1:2 את סרביה. ספרד ניצחה בקושי את פרו 1:2

נבחרת גרמניה שוב לא שכנעה הערב (שבת) במשחק הכנה ליורו 2008, שם היא נחשבת על ידי סוכנויות ההימורים למועמדת מספר אחת להניף את הגביע. הגרמנים אירחו את נבחרת סרביה לעיני 53 אלף צופים באיצטדיון בגלזרקירשן, ונזקקו למהפך בדקות הסיום כדי לנצח 1:2.

האורחים מסרביה, שלא ייטלו חלק ביורו, עלו ליתרון בדקה ה-18 מהתקפה מתפרצת מצוינת שהסתיימה בשער של בושקו יאנקוביץ' המוכשר. אוליבר נויביל הוותיק עלה מהספסל ואיזן את התוצאה בדקה ה-74, לפני שמיכאל באלאק, הקפטן הגרמני שהגיע אחרון למחנה האימונים של הנבחרת אחרי ההפסד הצורב עם צ'לסי בגמר ליגת האלופות, ניצח את המשחק עם שער בבעיטה חופשית אופיינית בדקה ה-84.

הגיאורגים לא היוו יריב לפורטוגלים

פורטוגל ניצחה היום (שבת) את נבחרת גיאורגיה בתוצאה 0:2. עבור הפורטוגלים המשחק מול הנבחרת הגיאורגית החלשה היווה את ההכנה היחידה של הנבחרת לקראת טורניר היורו שיפתח בשבוע הבא. סקולארי ידע כי תוצאה רעה במשחק היחיד לפני הטורניר החושב, תיפתח תיבת פנדורה שעלולה היתה לפגוע בקבוצה באוסטריה ושוויץ.

אבל במשחק עצמו הגיאורגים לא היוו יריב ראוי לפורטוגלים. הקבוצה שסיימה במקום השישי במוקדמות היורו כשרק איי פארו נמצאת מתחתיה, לא יכלה להתחרות בפורטוגלים המהירים וז'או מאוטיניו הבקיע כבר בדקה ה-19 את הראשון לטובת הנבחרת של סקולארי. בדקה ה-45 קבע סימאו סברוסה את תוצאת המשחק בבעיטת עונשין מ-11 מטרים שנשרקה ע"י שופט המשחק, הישראלי הבינלאומי, מאיר לוי. בסיום 0:2 לפורטוגל.

רומניה-מונטנגרו 0:4

הנבחרת הרומנית ניצחה בקלות 0:4 את הנבחרת ממונטנגרו באיצטדיון של סטיואה בוקרשט במשחק שהיה אמור להיות אימון לקראת טורניר היורו באוסטריה ושוויץ. אולם הנבחרת המונטנגרית לא היוותה יריב ראוי לרומנים, שמציגים יכולת מצוינת ועשויים להפוך להפתעת הטורניר.

אדיראן מוטו הבקיע את הראשון של רומניה בדקה ה-15 וקבע את תוצאת המחצית הראשונה. במחצית השנייה זה כבר היה הרבה יותר קל עבור הרומנים. סורין גוינאה הבקיע את השני לרומנים בדקה ה-49. ניקולאי דיקה עם שני שערים בדקה ה-55 וה-70 קבע את תוצאת המשחק 0:4 לרומניה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

הונגריה-קרואטיה 1:1

הונגריה נפרדה בתיקו 1:1 מול קרואטיה שמתכוננת לטורניר היורו. על הנייר הנבחרת הקרואטית חזקה הרבה יותר מהנבחרת ההונגרית , אך על פי תוצאות משחקי הידידות שקיימה החודש הנבחרת ההונגרית כלל לא בטוח כי מה שכתוב על הנייר, אכן מתקיים גם על פני השטח. החודש ניצחו ההונגרים את יוון ושיחקו נהדר גם מול איטליה.

המשחק התפתח בהתאם ליחסי הכוחות הריאלייים והמשחק היה שקול לחלוטין. ניקו קובאץ' פתח את מסכת השערים של עצמו בדקה ה-23 כשכבש את הראשון עבור הנבחרת הקרואטית. דקה לסיום המשחק כבש קובאץ' את השני שלו במשחק, אבל הפעם לתוך שערו שלו, ואיזן את התוצאה בשער עצמי אומלל. 1:1 בסיום.

צרפת-פרגוואי 0:0

צרפת ממשיכה במשחקי ההכנה שלה כנגד נבחרות דרום אמריקאיות. לאחר הניצחון הקודם על אקודור 0:2 עם שני שערים של גומיס, הפעם זה הלך הרבה יותר קשה. הטריקולור לא הצליחו להבקיע וסיימו את המשחק בתיקו 0:0 מאכזב מאוד. את הפראגוואים התוצאה לא מפתיעה במיוחד לאחר שתי תוצאות תיקו רצופות במשחקים האחרונים.

ספרד - פרו 1:2

כמי שסומנה לא אחת כמועמדת מובילה לזכייה ביורו, ממשיכה נבחרת ספרד בהכנותיה, אך לפחות כרגע, היא לא עושה רושם של נבחרת דורסנית במיוחד. הערב היא פגשה בנבחרתה הבינונית של פרו, ובמשך דקות רבות לא נראתה כמו הצל של עצמה, כשהיא מצליחה להכריע את המשחק רק בדקה האחרונה.

דוד ויאה כבש לספרדים בדקה ה-38 והעלה אותם ליתרון, אבל פרו לא הגיעה כדי לשמש כסטטיסטית, החלה ללחוץ על שערם של המארחים במחצית השנייה, ובדקה ה-74 מצאו את שער השיוויון, כשרנגיפו איתר את הרשת הספרדית. שחקניו של ארגונייס לא הרימו ידיים, והצליחו למצוא את השער המכריע בדקה ה-90 מרגליו של קפדווילה כדי לרשום ניצחון, אך נראה שהם יזדקקו ליכולת טובה הרבה יותר אם ברצונם להניף גביע בזמן הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully