וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובר מנהלת הליגה: "יש מי שמנסה לפגוע בשגשוג הכדורסל"

31.5.2008 / 19:51

במנהלת הליגה לא אהבו לשמוע את החלטת הועדה המקצועית של איגוד הכדורסל על שתי יורדות, בניגוד להודעתם מלפני חודש על יורדת אחת

איגוד הכדורסל הודיע אמש (שישי) על החלטת הועדה המקצועית שלו בנושא מבנה הליגות וקבע כי בעונה הבאה יעלו שתי קבוצות מהליגה הלאומית וירדו שתי קבוצות מליגת העל. החלטת איגוד הכדורסל היא בלעדית שלו, כך טען, אך במנהלת ליגת ווינר שהודיעו כבר לפני חודש כי מבחינתם בעונה הבאה תהיה עולה אחת ויורדת אחת, לא קיבלו את הדברים בכלל: "עמדת מנהלת ליגת העל ברורה וחד משמעית - בעונה הבאה תהיה יורדת אחת מליגת העל לליגה הלאומית, ועולה אחת מהליגה השנייה לליגה הבכירה. המנהלת לא תאפשר לאבד ולרסק מועדונים מדי שנה, ולצערה עד כה גם חלק מהעולות החדשות לא מסוגלות תקציבית לשחק בליגת העל בעונה הבאה", כך התייחס לנושא הערב דובר מנהלת ליגת ווינר אלון סגל.

בדבריו סגל מתייחס לאליצור קרית אתא שהעפילה רק השבוע לליגת העל אך צפויה בקשיים בגיוס כסף על מנת שתוכל לשחק בליגת העל. בקרית אתא הבטיחו כי למרות הקשיים הם יעמדו במשימה.

סגל המשיך והתייחס להחלטה: "באופן תמוה, למישהו אצה הדרך מבלי לשתף ומבלי להתייעץ. הוועדה המקצועית, בשיטת ימי הביניים, קיימה ישיבה סודית לאחר גמר הפיינל פור הנפלא, ואת ההמלצות שלה היא קיבלה בשיתוף נציגי ליגות נמוכות. כל הניסיונות לגרום לאי נוחות בין המנהלת לבין האיגוד על ידי אנשים כאלו ואחרים לא יצלחו".

דובר המנהלת הוסיף: "הניסיון החפוז הזה רק מוכיח שיש מי שמנסה לפגוע ולא לתרום להמשך שגשוגו של הכדורסל הישראלי. המנהלת והאיגוד ימשיכו לקיים יחסי עבודה תקינים לטובת ולרווחת הליגה הבכירה, שהוכיחה השנה שהכדורסל הישראלי חזר להיות הספורט המוביל בארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully