וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגגו את סיום ספירת העומר

לאחר שהיה נראה כי היא בדרך לרדת, ניצחה מכבי פתח תקווה 0:1 את מכבי הרצליה הודות לשער ניצחון דרמטי של עומר דמארי בדקה ה-87

מכבי פתח תקווה ידעה כי לכל תקופה קשה יש סוף. סוף טוב או סוף רע, זה כבר היה עניין של מספר שניות. הקבוצה, שמצאה את עצמה בקרבות ירידה לאחר מספר שנים בחלק העליון של הטבלה, רק חיכתה שהעונה הזו תסתיים כבר. לאחר שהסתיימה המחצית הראשונה בתיקו 0:0, היה נדמה כאילו החצי הראשון סימל את העונה כולה של קבוצתו של ניצן שירזי. יכולת בינונית, אי ניצול מצבים, משחק אפאטי. ההבדל העיקרי היה בקהל, ובמחצית השניה.

למרות הסטיגמות על מיעוט הקהל הפתח תקוואי, הביאה הקבוצה 3,000 אוהדים נלהבים שעבדו קשה יותר מהקבוצה עצמה. במחצית השניה הגבירה הקבוצה את הקצב, והחלה ללחוץ בנסיון למצוא את השער. ואז הגיעה הדקה ה-87, ומספר שניות לאחר השער של יבואה בכפר סבא, זה שהוריד זמנית את פתח תקווה לליגה הלאומית, הגיע עומר דמארי. הקשר כבש את השער החשוב בקריירה שלו, קבע 0:1 שנשאר עד הסיום, והשאיר את קבוצתו בליגה לאחר דרמה גדולה ויכולת בינונית.

מהלך המשחק

דקה 23 - עדי סופר הגביה לרחבה, תומר חמד נגח מחמישה מטרים אך אוהד כהן זינק והדף אל שי ביטון, שניסה להבקיע את הריבאונד ומצא את הקורה.

דקה 32 - עיסמאיל עמאר הגביה לרחבה, עומר דמארי הפציץ מהאוויר אך אמיר אדרי הדף מצוין.

דקה 37 - מבצע נהדר של תומר חמד הסתיים בבעיטה מעל השער.

דקה 52 - טל בן חיים הגיע להזדמנות טובה מול אמיר אדרי, אך השוער ההרצלייני לקח לו את הכדור מהרגליים.

דקה 66 - בוקסנבוים העביר כדור רוחב מהאגף, שי ביטון שם את הרגל ושלח את הכדור אל הקורה.

דקה 73 - חאבייר דירסאו בעט כדור חופשי 20 מטרים אלכסונית מהשער ליד הקורה.

דקה 80 - דובב גבאי בעט, הכדור הכניע את אדרי אבל חיים מלכה הציל מהקו.

דקה 87 - גול! עומר דמארי קיבל כדור אחרי קו האמצע, נכנס לרחבה ובעט שטוח נהדר לפינה השמאלית.

הרכב מכבי הרצליה: אמיר אדרי; איתן עזריה, חיים מלכה, ברק לביא, עדי סופר; מיטייה מורץ', שלו מנשה (ג'וש קנט 71), אושרי אלפסי, שי ביטון; עומר בוקסנבוים, תומר חמד.

הרכב מכבי פתח תקווה: אוהד כהן; מוראד מגמאדוב, קובי גנון, איסמאעיל עאמר, ננאד סאביץ' (נאור פסר 65), חבייר דירסאו, סולי צמח, לירן כהן, עומר דמארי; טל בן חיים (הירקלי ג'פירדזה 76), אוהד קדוסי (דובב גבאי 57).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully