וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי גרואג וענבר רונן אלופי ישראל במרתון אופני הרים

השניים ניצחו במירוץ מפרך ל-84 קילומטרים על מסלול הררי במצפה רמון. נגה כורם זכתה בנערות, ניר האוואר ניצח בנערים

כ-200 רוכבים התייצבו הבוקר (שבת) לאליפות ישראל השניה במרתון אופני הרים, שהתקיימה במצפה רמון במסגרת "סובב נגב". התחרות היתה למרחק של 84 קילומטרים באזור הררי וקשה, ובמזג אויר חם .

איתי גרואג רוכב קבוצת TEAM 500 WATT ניצח בתום מירוץ קשה במסלול הררי של כ-4 שעות וזוכה בתואר אלוף ישראל. גרואג סיים בזמן של 3:40:35 שע' כאשר הוא מקדים את גל כהן מ CCC. למקום השלישי הגיע אליעד דניאל מ-CCC.

קודם לנצחון של גרואג היתה היתה התרסקות של דרור פקץ' שפתח מצויין את המירוץ אולם מעידה שלו בקילומטר ה-35 גרמה לנפילה ולחבלה שאילצה אותו לפרוש מהמירוץ . תקלה נוספת ארעה לניצן מרגלית אשר הוביל כל הסיבוב הראשון בפער של 10 דקות על שאר המתחרים , אולם טעות בדרך גרמה לו לא לסיים את המירוץ. .

בקרב הנשים ענבר רונן מ-CCC ניצחה ללא קושי בזמן מצויין של 4:06:34 שע', כשהיא מקדימה את חברתה לנבחרת ישראל עידית שוב, בנערות סיימה נגה כורם ראשונה בזמן של 4:46:34 שע'. בנערים ניצח את המירוץ ניר האוואר בזמן של 3:51:49 שע'.


קטגורית המאסטרס גברים (+30) סיפקה את הפתעת התחרות כאשר הרוכב הותיק ומאמן האופניים גל צחור מ-CCC ניצח בזמן מדהים של 3:39:05 שע' , והגיע ראשון מקרב כל הרוכבים לקו הסיום .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully