וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם דן שמיר חוזר להפועל ירושלים?

31.5.2008 / 15:40

בהנהלת הפועל ירושלים צפויים להחליט השבוע על עמדת המאמן. בין המועמדים, שמיר שהתפטר העונה, אפי בירנבוים וזמאגו סגאדין

בהנהלת הפועל ירושלים אמורים להחליט עד סוף השבוע הקרוב על זהות המאמן של הקבוצה לעונה הבאה. אחד המועמדים הבכירים לתפקיד הוא דווקא דן שמיר, שהתפטר מהקבוצה במהלך העונה. שמיר שמוערך מאוד על ידי אנשי ירושלים, שמר על קשר טוב עם חלק מאנשי הנהלת הקבוצה, שרואים בו כמאמן שיכול להוביל אותה קדימה, וביניהם דני קליין. הנהלת ירושלים מונה 13 חברים, וכרגע עסוקים חברי ההנהלה שרוצים בחזרתו של שמיר בניסיונות שכנוע של יתר חברי ההנהלה שחלקם אף מתנגדים למהלך בתוקף. בשלב זה לא ברור אם שמיר יחזור לתפקיד אותו אייש במשך עונה וחצי, גם אם יפנו אליו.

במידה ולא יוחלט על שמיר, המועמד השני לתפקיד הוא אפי בירנבוים מאמן בני השרון. בירנבוים שבעברו שתי קדנציות בירושלים, כולל אחת בה סיימה הקבוצה במקום הראשון בטבלה, צפוי להחליט לגבי עתידו בימים הקרובים. מועמדותו של עודד קטש, עדיין עומדת על הפרק, אך בשלב זה נראה כי בירושלים לא ירצו להסתכן עם קטש, שנכשל במדי מכבי תל אביב. ואולי דווקא הקבוצה תלך על מאמן זר: בעיתון בלובליאנה פורסם כי שמו של זמאגו סגאדין הסלובני, עלה בהקשר של ירושלים ביחד עם מספר קבוצות אירופאיות שונות.

בקבוצה מקווים כי ביקורו של ג'ורדי ברתומיאו בארץ ישפר את סיכויי הקבוצה לשחק בעונה הבאה ביול"ב קאפ. ברתומיאו אמור להעניק מספר כרטיסים חופשיים למוקדמות המפעל לקבוצות שונות, וביול"ב מעריכים את תרומת ירושלים, זוכת המפעל לשעבר. בירושלים בונים על כניסה ליול"ב קאפ כמנוף כלכלי לקבוצה לאחר עזיבתו של ארקדי גאידמק והצורך בחיפוש אחר ספונסר נוסף שימנע נזק כלכלי כבד לקבוצה בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully