וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה גברה 0:1 על מכבי ת"א ונשארה בליגת העל

בני יהודה גברה 0:1 על מכבי ת"א (משה ביטון, 29) והבטיחה את הישארותה בליגה. עם 8 ניצחונות ב-9 המשחקים האחרונים, המהפך הושלם

שכונת התקווה, התכונני: הלילה הלילה הלילה, שמחה גדולה הלילה. בני יהודה הבטיחה הערב (שבת) את הישארותה בליגת העל, לאחר שגברה 0:1 על מכבי תל אביב במחזור סיום העונה משער של משה ביטון (29), והשלימה סיום חלומי לעונה קשה. אחרי הקאמבק המדהים, שכלל שמונה ניצחונות בתשעת המשחקים האחרונים, אין ספק שבני יהודה בהחלט ראויה להישארות, וכל המחמאות מגיעות לצמד המאמנים חזי שירזי ויעקב אסיאג.

מי זוכר עכשיו שבתחילת הסיבוב השלישי בני יהודה נחשבה ליורדת הבטוחה, אחרי שנפרדה משני מאמנים (ניצן שירזי ואלי כהן) והייתה קבורה עמוק במקום האחרון. אבל אז הם הגיעו, צמד המושיעים, ושוב התברר שכדורגל זה הרבה יותר עניין של מוטיבציה ורצון, כי משהו קרה לקבוצה הזו, עם אותו סגל בדיוק, בסיבוב האחרון של העונה.

היום בני יהודה הציגה את כל שאפיין אותה בשבועות האחרונים - נחישות, תשוקה, הרבה רצון ובמקביל גם הגנה יציבה, התקפה פוריה, ומשה ביטון אחד גדול. מול מכבי תל אביב מנומנמת, זה הספיק.

כל קבוצות התחתית ניצחו היום, אבל ספק אם אפשר להאשים את מכבי תל אביב ב"פתיחת רגליים". זו היכולת של הקבוצה העונה הזו, זה מה שהיא מסוגלת, ועצם העובדה שהיא הצליחה לסיים את השנה הזו במקום השישי, היא מבוכה לליגת העל.

מחצית ראשונה

דקה 6 - שגיאה של הגנת בני יהודה השאירה את קמנאן לבד מול השער, אבל החלוץ בעט מעל למשקוף.

דקה 12 - משה ביטון קיבל כדור מצוין ברחבה,אבל מזווית קשה החמיץ מול יבריץ'.

דקה 24 - ביטון פרץ קדימה ומצא מימינו את בלדוט, שבא מאחור בתנופה ובעט חזק ברגל שמאל מ-17 מטר, החוצה.

דקה 29 - גול! כחלון בעט מתוך הרחבה, יבריץ' רק הדף, ומשה ביטון הסתער על הריבאונד וכבד מקרוב. 0:1 לבני יהודה.

דקה 43 - הזדמנות מצוינת לאסי בלדוט, שמול יבריץ' בעט חזק, אבל השוער הציל יפה.

מחצית שנייה

דקה 47 - משה ביטון קיבל כדור נהדר מכחלון, ומשבעה מטרים, לבד ברחבה, בעט לרגליים של יבריץ'.

דקה 65 - קמנאן חדר לרחבה, אבל במקום לחפש את חבריו בעט מזווית קשה, מעל לשער.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, אלי אברבנל, מילאן מרטינוביץ', זאב חיימוביץ', עוז ראלי, לירוי צעירי (יאיר אזולאי, 86), אימורו לוקמן, תמיר כחלון (אלי ביטון, 73), סדריק ברדון, אסי בלדוט, משה ביטון.

הרכב מכבי תל אביב: דרגוסלב יבריץ', רביד גזל (שרן ייני, 64), ג'ו ביזארה, אבי יחיאל, ארז מסיקה, ג'ונתן אסוס, דן רומן (דודו ביטון, 84), ליאור ז'אן (אורי שטרית, 75), רודי חדד, אלן מסודי, יאניק קאמאנן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully