וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: שוב בקושי, אבל שראפובה כבר בשמינית

הראשונה בעולם גברה על קנאפ 6:7, 0:6. ליוביצ'יץ' העיף את דוידנקו, פרר את יואיט. רם וארליך בשמינית הגמר, פאר ואזרנקה בסיבוב השלישי

היום השביעי של טורניר הרולאן גארוס יצא היום (שבת) לדרך וניפק כמה מותחנים ארוכים כיאה לגרנד סלאם, כמה הפתעות לא קטנות, וגם שני מדורגים ראשונים, רוג'ר פדרר ומריה שראפובה, שלא איבדו את הראש ועלו לשמינית הגמר.

עוד לפני הגדולים, חשוב להזכיר גם את הנציגים הישראלים, להם צפוי יום עמוס. יוני ארליך ואנדי רם פתחו את הצהריים כמו שצריך, ועלו לשמינית גמר טורניר הזוגות. אנדיוני גבר בסיבוב השני על דומיניק הרבאטי הסלובקי ויונג טאיק לי הקוריאני 6:4, 2:6, 2:6. הסיבוב השלישי הוא ההישג הטוב ביותר של הצמד הישראלי בפאריז אי פעם, וכעת המטרה תהיה לשפר אותו ולעלות לרבע הגמר. רם וארליך יתמודדו בשלב הבא מול ברונו סוארז הברזילאי ודושאן ומיץ' הסרבי.

שחר פאר, שהפסידה בסיבוב הראשון של היחידות וכבר הספיקה לפטר את מאמניה, התנחמה בעוד ניצחון בטורניר הזוגות. פאר ו-ויקטוריה אזרנקה הבלארוסית, שהגיעו עד לגמר הזוגות באוסטרליה, ניצחו בסיבוב השני את סברין ברמון ומתילדה יוהנסון הצרפתיות בשתי מערכות חלקות, 2:6, 2:6. יריבותיהן הבאות של הצמד הישראלי-בלארוסי יהיו הסיניות שאו פנג וטיאנטיאן סון, שגברו 3:6, 2:6 על הפולניות מרטה דומאקובסקה ואלישיה רודולסקה.

דווקא בטורניר הזוגות המעורבים איכזבו רם וארליך והודחו שניהם כבר בסיבוב הראשון. רם שיתף פעולה עם נטלי דשי הצרפתיה, עימה הניף את הגביע ברולאן גארוס בשנה שעברה, אבל השניים לא הצליחו לשחזר את הקסם והפסידו 6:4, 6:4 לגאל מונפיס הצרפתי ודומיניקה סיבולקובה הסלובקית. ארליך ובת זוגתו הטיוואנית צ'יה ג'ונג צ'ואנג הפסידו 7:6, 6:1 לדייויד מרטין האמריקאי ואולגה גוברצובה הבלארוסית

גברים: עוד אכזבה לדוידנקו

המשחק המסקרן של היום הפגיש בין מומחה חימר לשחקן דשא, דויד פרר הספרדי (5 בטורניר) ללייטון יואיט האוסטרלי (25 בטורניר). יואיט הגיע בשנתיים האחרונות עד לשמינית הגמר בטורניר, אבל הפעם נתקל במשוכה קשה כמו פרר. המשחק הלך צמוד עד המערכה המכרעת, ורק במשחקון התשיעי הצליח הספרדי לשבור את יואיט, בדרך לניצחון גדול ודרמטי 2:6, 6:3, 6:3, 3:6, 4:6. פרר נמנע מדרבי ספרדי בשלב הבא מול טומי רוברדו, אחרי שבן ארצו המדורג 12 בטורניר הפסיד לראדק סטפאנק הצ'כי 6:3, 6:2, 6:1.

רוג'ר פדרר, המדורג 1 בעולם, הפסיד מערכה במשחקו הקודם מול אלברט מונטנייס הספרדי, ולמפגש מול מריו אנצ'יץ' הקרואטי, האחרון שניצח אותו בטורניר ווימבלדון (2002), הוא כבר הגיע מפוקס יותר. השוויצרי סגר את הסיפור בשלוש מערכות עם 3:6, 4:6, 2:6. יריבו הבא של פדרר יהיה המקומי ג'וליאן בנטו , שלצהלת הקהל הפריזאי גבר על השבדי המתקמק רובין סודרלינג אחרי פתיחה חלשה וניצח 6:1, 6:7, 0:6, 1:6.

אם וכאשר ידלג פדרר מעל בנטו, הוא צפוי לפגוש ברבע הגמר את יריבו בגמר אליפות אוסטרליה מאשתקד, פרננדו גונזאלס (24 בטורניר). הצ'יליאני העוצמתי העיף שוויצרי אחר, סטניסלס ואוינקה (9 בטורניר) אחרי שהצליח למחוק פיגור של שתי מערכות ולנצח בסיום 7:5, 6:2, 4:6, 4:6, 4:6. בשמינית הגמר יפגוש גונזאלס את האמריקאי רובי ג'ינפרי, שהדיח את הצרפתי המפתיע פלורן סרה עם ניצחון 6:4, 6:4, 6:4 והפך לאמריקאי הראשון מאז אנדרה אגאסי ב-2003 שהגיע לשמינית הגמר בפאריס.

ניקולאי דוידנקו הרוסי (4 בטורניר) איכזב בענק כשהפסיד כבר בסיבוב השלישי מול איבן ליוביצ'יץ'. הקרואטי הענק דורג בשיאו במקום השלישי בעולם, אבל נמצא בירידה תלולה בשנה החולפת ודורג 28 בלבד בטורניר. למרות זאת לא הצליח דוידנקו להתגבר עליו גם אחרי שעלה ליתרון של שתי מערכות ונכנע 4:6, 2:6, 6:3, 6:2, 6:4. מי שנהנה מהדחתו של דוידנקו הוא חביב הקהל גאל מונפיס, שיפגוש את ליוביצ'יץ' בשמינית הגמר אחרי שניצח 6:4, 5:7, 6:4, 0:6, 2:6 את יורגן מלצר האוסטרי.

נשים: שוב עשו צרות לשראפובה

מריה שראפובה, המדורגת 1 בטורניר, התקשתה מאוד בשני הסיבובים הראשונים מול יריבות אלמוניות יחסית, והפעם היא התמודדה לראשונה מול טניסאית מדורגת, בדמותה של קארין קנאפ האיטלקיה (32 בטורניר). הרוסיה שוב התקשתה להיכנס למשחק והייתה קרובה להפסיד את המערכה הראשונה, בסופו של דבר היא ניצחה בה בשובר שיוויון (4:7). למערכה השניה שראפובה כבר עלתה כשהיא מכירה היטב את הטניס של היריבה שלה, וניצחה בקלות 0:6. בשלב הבא תחכה לשראפובה משוכה גבוהה בהרבה, בדמותה של בת ארצה דינארה סאפינה (מדורגת 9) שניצחה את הסינית ז'נג ז'ייה 2:6, 5:7 ומגיעה אולי בכושר הטוב בקריירה שלה.

המנצחת בדרבי הרוסי הזה תפגוש יריבה רוסיה נוספת ברבע הגמר, כשעל המקום המכובד יתחרו אלנה דמנטייבה (7 בטורניר), שניצחה בקלות את הבלארוסית אולגה גובורצובה 0:6, 4:6, ו-ורה זבונרבה (מדורגת 11) שעשתה את העבודה עם 2:6, 2:6 על אלכסנדרה ווז'ניאק הקנדית.

מי שפתחה את היום באיצטדיון המרכזי היא הפינאליסטית לשעבר, סבטלנה קוזנצובה (4 בטורניר), שהביסה בעוד קרב כל רוסי את נדיה פטרובה (25 בטורניר) 2:6, 1:6. יריבתה הבאה תהיה ויקטוריה אזרנקה (16 בטורניר), שעוד לפני שעלתה לשתף פעולה עם שחר פער רמסה את פרנצ'סקה סקייאבונה האיטלקיה (18 בטורניר) עם 1:6, 1:6 בדרך לשמינית הגמר.

ילנה ינקוביץ' הסרבית (3 בטורניר) השלימה את העבודה מול דומיניקה סיבולקובה הסלובקית, במשחק שהופסק אתמול. ינקוביץ' ניצחה בסופו של דבר 5:7, 3:6, בדרך למפגש מסקרן ביותר מול הפולניה העולה אגניישקה ראדוונסקה. קאיה קנאפי האסטונית התגברה על הספרדיה העיקשת אנבל מריה גארינגס עם ניצחון 1:6, 7:6, 5:7, והיא תפגוש בשמינית הגמר את מיודעתנו הצ'כית פטרה קביטובה, שהדהימה את ההונגריה הלא יציבה אנגס שבאי (מדורגת 12) עם ניצחון 6:7, 6:4, 2:6.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully