וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו מתקרב להפועל חולון

31.5.2008 / 8:30

אחרי הסכסוך עם צביקה שרף, וסיום החוזה במכבי ת"א, עשוי ליאור אליהו להגיע לאלופה החדשה. מקורב לשחקן: "חולון אופציה נהדרת"

האם העובדה כי מכבי תל אביב איבדה את האליפות להפועל חולון, תגרום לנדידת שחקנים מהאלופה הנצחית לאלופה הנוכחית? מסתמן שכן. ליאור אליהו, שחקנה של מכבי, נמצא על הכוונת של הפועל חולון ושוקל מעבר אפשרי לקבוצתו של מיקי דורסמן. אליהו מסיים בימים הללו את חוזהו במכבי תל אביב, אחרי עונה בה מיעט לשחק ובסך הכל שותף ב-21 משחקי ליגה בהם קלע 7.6 נקודות והוריד 3.9 ריבאונדים למשחק בליגת העל. ביורוליג מצבו של אליהו הורע והוא קלע 3.8 נקודות והוריד 1.8 ריבאונדים, וזאת עונה אחת בלבד אחרי הפריצה שלו במדי הצהובים.

גורמים בהנהלת חולון אישרו את הרצון לראות את אליהו באולם הפחים ומקורב לשחקן אמר: "אחרי העונה הנוכחית במכבי, אין סיכוי שליאור ימשיך להתייבש על הספסל. חולון היא אופציה נהדרת בגלל האטרקטיביות של הקבוצה, החשיפה שתהיה ביול"ב קאפ והסגנון". אחיו ואביו של אליהו הביעו את זעמם על היחסים בין אליהו צביקה שרף, מאמן מכבי, ערב הפיינל פור ואף צוטטו כי במידה ששרף ישאר בקבוצה אליהו לא ימשיך. יש לציין כי בחוזהו של אליהו במכבי מודגש כי למכבי יש את הזכות להשוות כל הצעה שתוצא לאליהו בסיום החוזה.

אליהו, 22, גדל בעירוני רמת גן, אך את הפריצה הגדולה שלו עשה בגליל עליון, במדיה קלע בעונת 2005/6 15.9 נקודות והוריד 5.9 ריבאונדים. הוא אף שיחק במדי נבחרת העתודה בשנת 2005 באליפות העולם. אליהו הוא חלק מסגל נבחרת ישראל הבוגרת, ובאליפות אירופה האחרונה שנערכה בספרד קלע 12.7 נקודות והוריד 4.9 ריבאונדים. בקיץ שעבר אף נבחר אליהו בדראפט הנ.ב.א על ידי יוסטון רוקטס במקום ה-44, ומאז נמצא במעקב על ידי הקבוצה, וקיים סיכוי כי יצא לליגת הקיץ במדי הקבוצה כפי שעשה בעונה שעברה.

במידה ואליהו יגיע בסופו של דבר לחולון, יהווה הדבר סימן לגבי רצונו החיובי של מיקי דורסמן להשאר בקבוצה גם בעונה הבאה. דורסמן, מאמן העונה, והבעלים של אלופת המדינה, אמר לא פעם במהלך העונה כי אם לא יתווסף אליו ספונסר, יתקשה להחזיק את הקבוצה באותה צורה כפי שהחזיק אותה העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully