וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה ליורו: חכמים על חלשים

הנבחרות המשתתפות גברו על יריבות אימון קלות. איטליה וצ'כיה ניצחו את בלגיה וסקוטלנד 1:3, בהתאמה. שוויץ-ליכטנשטיין 0:3, אוסטריה-מלטה 1:5

הנבחרות המשתתפות ביורו המשיכו הערב (שישי) במשחקי ההכנה שלהן לקראת הטורניר. כל ארבע הנבחרות קצרו ניצחונות נגד יריבות מבחן די נוחות.

נבחרת צ'כיה ניצחה את סקוטלנד 1:3, במשחק ההכנה האחרון שלה לפני הטורניר. ליבור סיונקו העלה את צ'כיה ליתרון בדקה ה-61. הוא חדר למרכז הרחבה, משם שלח בעיטה חזקה כדי להכניע את קרייג גורדון. מיכאל קאלדק העלה את צ'כיה ל-0:2 בדקה ה-84, כששלח כדור שטוח לשערו של גורדון. דייויד קלארקסון החזיר את סקוטלנד למשחק, כשצימק דקה לאחר מכן. הסקוטי קיבל כדור בפינת רחבת החמש, הסתובב ובעט לפינה הרחוקה של פטר צ'ך ההמום. אלא שאקורד הסיום במשחק היה של צ'כיה המצויינת. סיונקו כבש בתוספת הזמן את השער השני שלו והשלישי של נבחרתו.

צ'כיה, שהגיעה ביורו הקודם לחצי הגמר שם הודחה על ידי הזוכה, יוון, הוגרלה לבית א' של האליפות, ביחד עם פורטוגל החזקה, טורקיה ושוויץ המארחת.

אלופת העולם, איטליה שהוגרלה לבית המוות, ביחד עם צרפת, רומניה והולנד, גברה על בלגיה 1:3. אנטוניו די נטאלה חתום על שני השערים הראשונים (9 ו-41). מאורו קמוראנסי, האיטלקי ממוצא ארגנטינאי כבש את השלישי בדקה ה-49. ווסלי סונק צימצם בדקת הסיום.

המארחת, שוויץ, הביסה את ליכטנשטיין 0:3. החלוץ והקפטן של הנבחרת, אלכסנדר פריי, כבש צמד בדקות 23 ו-31. יוהאן וונלאנטן הוסיף עוד אחד בדקה ה-68. המארחת השנייה של הטורניר, אוסטריה, גם היא ערכה משחק אימון מול יריבה חלשה מאוד, מלטה, והביסה אותה 1:5. רנה אופהאוזר (8), רולנד לינץ (11 ו-67 פנדל), איביצה ואסטיץ' (77) ומרטין הרניק (90) כבשו. מיכאל מיפסוד רק צימק בדקה ה-41.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully