וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקולה וויצ'יץ' שוחרר ממכבי תל אביב

30.5.2008 / 21:17

הסנטר הקרואטי, שהיה חלק מתור הזהב של המועדון, קיבל הודעה מהמנהל מוני פנאן כי הוא סיים את דרכו בקבוצה. פדרמן אישר את הידיעה

זה היה די צפוי, והפך היום (שישי) לדבר רשמי. ניקולה וויצ'יץ', הסנטר של מכבי תל אביב, עוזב את הקבוצה. יממה לאחר הפסד האליפות להפועל חולון והסל שקלע, שלא עזר לצהובים להמשיך את השושלת הארוכה שלהם, הודיע מנהל הקבוצה מוני פנאן לסנטר הקרואטי על סיום דרכו בקבוצה.

דיוויד פדרמן, מבעלי מכבי תל אביב, אישר את הידיעה ומסר: "מדובר בסך הכל בעניין טכני. אנחנו מחויבים לפי החוזה שלו להודיע לו, ולכן גם הייתה ההודעה. זה לא אומר שבסופו של דבר ניקולה לא יהיה במכבי. זה היה בסך הכל צעד פורמלי שנדרש לפי החוזה שלו". וויציץ' הרוויח בעונה האחרונה במכבי כ-1.7 מיליון דולר.

בהודעה שפרסם המועדון נמסר: "לצערנו הרב, עקב העלות הכספית הגבוהה לעונה הבאה ובהתחשב בתנאים הפורמליים שדורש החוזה בינינו, מכבי תל אביב נאלצת להודיע כי לא תוכל להעסיק בעונה הבאה את ניקולה וויצ'יץ'. מכבי תל אביב רואה בוויצ'יץ' את אחד השחקנים המעולים ששיחקו במועדון מאז ומעולם. תודתנו העמוקה נתונה לניקולה על כל מה שעשה עבור מכבי תל אביב".

שש שנים צהובות

ניקולה וויצ'יץ' גדל בקבוצת הנוער של ספליט ועלה בעונת 1995/6 לקבוצה הבוגרת של מועדון הפאר. בשנת 2001 הוא הוחתם על ידי מכבי תל אביב. עקב אי יכולתו להיות שותף במשחקי הליגה של הקבוצה, הושאל לקבוצת וילרבאן הצרפתית, כשחוסיין בשוק הועדף על פניו לתפקיד סנטר הקבוצה.

עם וילרבאן זכה וויצ'יץ' באליפות היסטורית בצרפת. בסיומה של אותה עונה חזר מההשאלה למכבי תל אביב. מאז שיחק שש שנים ברציפות במועדון הפאר הצהוב. וויצ'יץ' זכה עם מכבי פעמיים בגביע היורוליג (2003/4, 2004/5), חמש אליפויות וארבעה גביעים. הוא היה לשחקן הראשון ביורוליג שהשיג טריפל דאבל. לקרואטי, שמתגורר בישראל, אזרחות ישראלית.

בסיום שתי העונות האחרונות, רחשו שמועות כי הסנטר יעזוב את הצהובים לטובת קבוצה ב-NBA או באירופה, אולם לבסוף וויצ'יץ' המשיך בקבוצה. אמש היה אקורד הסיום של השועל הוותיק במכבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully