וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה-מכבי ת"א: הזהובים על תקן בני ישראל

30.5.2008 / 16:15

היו"ר חזי מגן הרביץ תורה בשחקניו כשהקריא להם פסוקים מפרשת "במדבר". שחקן בקבוצה: "אין שום לחץ". הצהובים רוצים מקום שישי

השכונה בטירוף. עונה שלמה של תהפוכות, דרמות, עליות ומורדות, תתנקז ביום שבת (19:00, אצטדיון וינטר) ל-90 דקות אחרונות וגורליות כאשר בני יהודה תארח את מכבי תל אביב ותנסה לנצח ולהשלים את מסע ההיחלצות המופלא שלה בחודשיים האחרונים ולהבטיח עונה נוספת בליגת העל.

הזהובים תלויים רק בעצמם כשניצחון יבטיח להם את ההישארות, ללא קשר לתוצאות של הקבוצות האחרות בתחתית. כל הכרטיסים למשחק אזלו. כ-7,500 צופים הבטיחו את מקומם בווינטר. ראשי חוג האוהדים הבטיחו קרנבל כתום ביציעים, אווירה מחשמלת ועידוד בלתי פוסק לאורך כל המשחק.

"אין יותר מדי מה להגיד לפני משחק כזה", אמר היום אחד משחקני הקבוצה. "כולם מבינים את חשיבות המשחק. אנחנו פשוט צריכים לבוא ולנצח את המשחק הזה בשביל להשלים את מה שהתחלנו לפני שמונה משחקים. אין שום לחץ בקבוצה, כל השחקנים דרוכים ומוכנים. אנחנו לא חושבים על שום דבר מלבד ניצחון".

מאמני הקבוצה, יעקב אסייג וחזי שירזי, לא הרבו במילים בתום האימון המסכם. אותו הרכב שפתח בשבוע שעבר צפוי לפתוח, מלבד שינוי אחד כאשר הקשר הגנאי, אימורו לוקמן, יתפוס את מקומו של הרוויה קובצ'ביץ' המורחק בקישור האחורי. הבלם זאב חיימוביץ', שהתאמן חלקית במהלך השבוע, כשיר לחלוטין וייפתח במרכז ההגנה לצידו של מילאן מרטינוביץ'. עוז ראלי ואלי אברבנל יתופקדו כמגינים.

יושב הראש חזי מגן הקריא לשחקניו מספר פסוקים מפרשת השבוע "במדבר", כפי שהוא נוהג לעשות לפני כל משחק. מגן אמר "להבדיל אלף אלפי הבדלות, כשבני ישראל הלכו במדבר ורצו להגיע לארץ המובטחת, היא ארץ ישראל, כך גם בני יהודה רוצה להגיע לארץ המובטחת שלה, היא עונה נוספת בליגת העל".

הרכב משוער: דלה איינוגבה, אלי אברבנל, מילאן מרטינוביץ', זאב חיימוביץ', עוז ראלי, לירוי צעירי, אימורו לוקמן, תמיר כחלון, סדריק ברדון, אסי בלדוט, משה ביטון.

הצהובים רוצים את המקום השישי

"הבטחנו את ההישארות בליגה ויש לנו עוד משימה אחת - היא לסיים במקום השישי. בשביל זה נצטרך לנצח את המשחק", כך אמר מאמן מכבי תל אביב, ניר לוין, לשחקניו בתום האימון המסכם בבוקר יום שישי, לקראת משחקה של הקבוצה מול בני יהודה.

הצהובים רוצים לסיים את העונה עם טעם טוב. מנגד, הרצונות של בני יהודה לנצח ולהישאר בליגה לא ממש מעניינים אותם. בקבוצה הבהירו כי הם מתייחסים ברצינות גמורה למשחק ויעשו הכל על להבטיח את המקום השישי, שיביא עמו גם מענק דירוג בסך של 900 אלף שקלים.

לוין יחסר את משה מישאלוב ויוסי שבחון הפצועים. גם רביד גזל נמצא בספק עקב מתיחה בשריר רגלו. הוא צפוי לערוך מבחן כשירות לפני המשחק. במידה והוא לא יוכל לשחק, יתפוס את מקומו שירן ייני. הבלם אבי יחיאל, שצפוי לחתום בקרוב על חוזה לעונה הבאה, ייפתח בהגנה לצידו של ג'ו ביזארה. לבלם האורוגוואי עשוי זה להיות משחקו האחרון במדים הצהובים, שכן עד כה לא הגיעה הנהלת המועדון להסכמות עם קליארי האיטלקית בנוגע לסכום ההשאלה של ביזארה לעונה הבאה. רודי חדד, אלן מסודי ויאניק קאמאנן ישתפו פעולה בחולייה הקדמית.

גם המשא ומתן עם השוער הסרבי, דרגוסלב יבריץ', לא צלח עד שלב זה. יבריץ' מבקש לשדרג את שכרו בצורה ניכרת ואף הודיע להנהלה כי בידיו מספר הצעות ממועדונים באירופה. בתחילת השבוע צפויים הצדדים להיפגש שוב ולהגיע להחלטות סופיות. הערכה היא כי בסופו של דבר תושג פשרה ויבריץ' ימשיך עונה נוספת בקרית שלום.

הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ', רביד גזל (שירן ייני), ג'ו ביזארה, אבי יחיאל, ארז מסיקה, ג'ונתן אסוס, דן רומן, ליאור ז'אן, רודי חדד, אלן מסודי, יאניק קאמאנן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully