וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלב שלי עדיין דופק, האדרנלין עדיין זורם"

למאר אודום התקשה להסתיר את ההתרגשות אחרי העלייה לגמר ה-NBA. קובי: "עכשיו צריך לראות אם אנחנו יכולים לגמור את זה"

"אני חושב שזה הישג מדהים. המערב הוא מאוד קשה וכולנו מאוד נרגשים וגאים. עכשיו צריך להמשיך הלאה ולראות אם אנחנו יכולים לגמור את זה", כך סיכם הלילה (בין חמישי לשישי) קובי בריאנט את זכייתה של לתוס אנג'לס לייקרס באליפות המערב, אחרי ניצחון 92:100 על סן אנטוניו והשלמת 1:4 בסדרה כולה.

כמו במשחק הראשון, שנערך אף הוא בעיר המלאכים, הטקסנים עלו ליתרון מבטיח של ספרות כפולות, אבל שמטו אותו והפסידו. למאר אודום, שרשם בסדרה 12.8 נקודות ו-9.6 ריבאונדים למשחק, התקשה להסתיר את ההתרגשות שלו אחרי הניצחון: "הלב שלי עדיין דופק, האדרנלין עדיין זורם מהמשחק. אולי אחרי שאשב קצת, אוכל משהו וארגע, אני אבין מה קרה כאן. שיחקנו את המשחק שלנו וניצחנו. זה מספק, אבל נשאר לנו עוד צעד אחד לעשות".

פיל ג'קסון זכה כבר ב-9 אליפויות וכעת הוא נמצא במרחק של כמה צעדים ממילוי כל האצבעות שלו בטבעות, אבל המאמן לא רצה להתייחס להישג שלו: "אני מעדיף לא להיכנס לזה אישית ולראות בזה מאמץ קבוצתי. כמה שאני מעריך את זה שהליגה מנסה להגדיל את חשיבות התואר של אלופת המערב, בתואר האמיתי עדיין לא זכינו. אנחנו מסתכלים גם על בוסטון וגם על דטרויט עם הרבה כבוד ויודעים שתהיה לנו משימה מאוד קשה".

סן אנטוניו כבר התרגלה להפסיד בשנים זוגיות, אבל הפעם נראה שבאמת משהו בקבוצה של קואץ' פופ נגמר ושבקיץ ייערכו כמה שינויים. פופוביץ' אמר אתמול: "עשינו עבודה טובה, אבל חסר לנו משהו בהתקפה וזה מאכזב. על חלק מזה מגיע קרדיט ללייקרס. פגשנו קבוצה טובה מאיתנו וזאת הסיבה בגללה היא ניצחה".

* ריפ המילטון נמצא בספק למשחק השישי הלילה (בין שישי לשבת) בין דטרויט לבוסטון, לאחר שנפצע במרפקו 8 שניות לסיום המשחק החמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully