וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד-מכבי חיפה: רוסו הודיע לשחר על פרישה

הקרואטי הבין שהוא לא בתכניות המקצועיות של הירוקים לעונה הבאה ומקווה להתמנות לסקאוט. יוסי מזרחי לחניכיו: "תהיו רגועים ומרוכזים"

קשר מכבי חיפה ג'ובאני רוסו, הודיע לבעלי הקבוצה, יעקב שחר, שהוא החליט לפרוש מכדורגל. רוסו אמר למקורביו במועדון: "אם לא רוצים אותי כשחקן אין לי כוונה לשחק במקום אחר. אני מעדיף לפרוש. אני מקווה שעכשיו אוכל לקבל את תפקיד הסקאוט". רוסו השוהה בקרואטיה, יחזור לישראל במהלך השבועות הקרובים, ייפגש עם שחר וייתכן שיקבל את תפקיד הסקאוט, בו הוא כאמור מעוניין.

הקשר הקרואטי בן ה-36 הגיע לישראל ב-1996, שיחק תחת אלי גוטמן בהפועל באר שבע ואף כבש את שער הניצחון בגמר גביע המדינה ב-1997, מול מכבי תל אביב (0:1). לאחר מכן עבר ביחד עם המאמן להפועל חיפה וזכה עמה באליפות. אחרי הרפתקה קצרה ולא מוצלחת בבית"ר ירושלים, נפרד מגוטמן וחזר לחיפה, הפעם למכבי. עם הירוקים הגיע רוסו לשיאו כשמלבד זכייה באליפויות נוספות, העפיל עמם לשלב הבתים של ליגת האלופות.

ב-2004 קיבל הקשר המצטיין זימון לנבחרת קרואטיה ושיחק במדיה ביורו. עם השנים ביסס את מעמדו כאחד מהשחקנים הזרים הטובים והמשפיעים בתולדות הכדורגל הישראלי וובקיץ 2005 חתם במכבי תל אביב כחלק מפרוייקט הגלאקטיקוס של המועדון, במסגרתו הגיע גם אייל ברקוביץ' לקבוצה. העונה של הצהובים לא צלחה כמצופה ואחרי שתי עונות בהן דעך ביכולתו, חזר העונה רוסו למכבי חיפה.

במועדון אמרו הבוקר כי שחר עדיין לא קיבל החלטה סופית לגבי עתידו במועדון ושכזו תתקבל בשיתוף עם אלישע לוי, מאמנה הבא.

גם יניב קטן בספק לאשדוד

תשעה שחקנים ייעדרו בוודאות ממשחק הקבוצה מול מ.ס אשדוד מחר (שבת). מלבד ארבעת הזרים, אלון חרזי ועומרי אפק ייעדרו בגלל פציעות, ניר דוידוביץ' וגוסטבו בוקולי עברו ניתוח והם בתהליך התאוששות. רוסו, כאמור, שוהה במולדתו. יניב קטן הגיע הבוקר לאימון מכבי חיפה כשהוא סובל מכאבי גב עזים. הצוות הרפואי עושה מאמצים גדולים להכשירו למשחק מחר. אם קטן לא יהיה כשיר, ייתכן ששחקן הנערים, מוחמד גדיר, יפתח בהרכב. בעקבות ההיעדרויות הרבות, הקשר הצעיר ישראל זגורי מועמד לפתוח בהרכב הראשון.

המאמן רוני לוי, שזאת הופעת הפרידה שלו מהקבוצה, אמר: "היו לנו חמש שנים נפלאות יחד. כמו כל דבר בחיים, גם התקופה הזאת הגיעה לסיומה. לגבי המשחק הקרוב, אני חש כמו מאמן קבוצת נוער מחוזקת, אבל אין לי בעיה עם זה. אימנתי שלוש שנים בנוער של מכבי חיפה, אני מכיר את השחקנים הצעירים ואת היכולות שלהם. הם ירצו לתת 'פייט' רציני לאשדוד הנאבקת על חייה".

הרכב משוער, מכבי חיפה: יהב יולז'רי; אייל משומר, דקל קינן, שי מימון, אלירן דנין; מור דהן, בירם כיאל, ליאור רפאלוב, ישראל זגורי; אושרי גיטה, יניב קטן (מוחמד גדיר).

אשדוד ערוכה ומוכנה למשחק העונה שלה

מ.ס. אשדוד ערוכה ומוכנה לקראת משחקה (שבת, 19:00, אצטדיון הי"א), בו יארחו חניכיו של יוסי מזרחי את מכבי חיפה למשחק שיינעל עבורם את העונה. אשדוד יודעת שניצחון יבטיח לה את ההישארות, בלי קשר לתוצאות שתהיינה בשאר המגרשים. במקרה של תיקו או הפסד ירוצו האשדודים למקלטי הטלוויזיה בכדי לראות מה עשו היריבות לתחתית הבוערת.

כ-3,000 הזמנות חולקו ברחבי העיר לקראת המשחק, ובאשדוד מצפים לאצטדיון מלא בקהל שיעודד את השחקנים במשחק הגורלי. בהנהלת המועדון מצפים לקהל של 7,000 אוהדים במשחק.

המאמן יוסי מזרחי, שהובא לקבוצה לפני שלושה שבועות וצבר עד כה שני ניצחונות בשני משחקים, ירצה להבטיח לקבוצתו עונה נוספת בליגת העל. "אסור לנו לחשוב על מה שקורה במגרשים האחרים. תצטרכו להיות רגועים ומרוכזים בדיוק כמו שעשיתם בשבועיים האחרונים", אמר המאמן לשחקניו. מזרחי לא צפוי לערוך שום שינוי בהרכב, לעומת זה שפתח בשבועיים האחרונים. החלוץ שי הולצמן החלים מפציעה, אך ייפתח על הספסל.

"אסור לנו לחשוב שיהיה קל מול מכבי חיפה. אני זוכר מה קרה להרצליה בשבוע שעבר", אמר הבלם ודראן יישה לוואלה! ספורט. "הרצליה הייתה בטוחה שחיפה סיימה את העונה וחשבה שיהיה לה משחק קל. בסוף היא קיבלה שלישייה וירדה. אנחנו חייבים לבוא מרוכזים ונחושים. אף אחד לא יחלק מתנות לאף קבוצה. טוב שהדברים תלויים בנו ונצטרך לנצח בכדי להשלים את המסע היפה שעשינו בשבועות האחרונים. אנחנו מגיעים רגועים ומחכים שהקהל ידחוף אותנו לאורך 90 הדקות הכי חשובות שלנו העונה. זה משחק על עונה שלמה ואני מקווה שננצח אותו ונישאר בליגה. זה יהיה מדהים".

הרכב משוער: סמי אג'יי, ליאור ראובן, ודראן יישה, כריסטיאן גונזאלס, אדיר טובול, יוסי אופיר, ז'אן ז'אק גוסו גוסו, משה אוחיון, דודו רביבו, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully