וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן סיכמה על רכישת מרקו בוריילו

הרוסונרי מצאו מחליף לג'ילארדינו והשלימו את רכישת חלוץ גנואה והנבחרת, שכבש העונה 19 שערים. קסאנו יישאר עונה נוספת בסמפדוריה

חלוץ נבחרת איטליה, מרקו בוריילו, ישחק בעונה הבאה במילאן, כך אישר היום (חמישי) סוכנו של השחקן טיבריו קבאלרי. כרטיסו של בוריילו שייך במשותף למילאן וגנואה, שם שיחק העונה החלוץ וכבש 19 שערי ליגה. לטענת קבאלרי, מילאן תרכוש מגנואה את חלקה תמורת 10 מיליון יורו, כאשר גם הקשר הצעיר דוד די ג'נארו, שהושאל העונה ממילאן לבולוניה, ייכלל בעיסקה ויעבור לגנואה.

"מילאן מתכוונת לתת לבוריילו את חולצת ההרכב הראשון, אחרי ההשקעה הגדולה בו. מדובר בהשקעה חשובה מאוד למועדון", אמר קבאלרי. יכולתו המצוינת של בוריילו לא נעלמה מעיניו של המאמן רוברטו דונאדוני והוא צירף אותו לסגל הנבחרת ליורו 2008. בוריילו יחליף במילאן את אלברטו ג'ילארדינו שחתם בפיורנטינה.

קסאנו ממשיך בסמפדוריה

גם הילד הרע של הכדורגל האיטלקי, אנטוניו קסאנו יכול לחייך. שחקנה לשעבר של ריאל מדריד ורומא, יישאר עונה נוספת בסמפדוריה, שהגיעה לסיכום עם הבלאנקוס על רכישתו. קסאנו, הושאל בעונה שעברה ממדריד לסמפדוריה, חווה עונה מצוינת שהחזירה אותו לעניינים ולסגל של האזורי ליורו.

על פי הדיווח, סמפדוריה תשלם לריאל עד שבעה מיליון יורו במידה ותמכור את קסאנו בעתיד. החלוץ עתיד לחתום על חוזה ארוך טווח בסמפדוריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully