וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הפועל אוסישקין בדרך ללאומית?

29.5.2008 / 16:27

מנכ"ל הפועל ב"ש: "הפועל אוסישקין הביעה עניין ברכישת הזכויות של ב"ש בליגה הלאומית". אורי שלף: "הם פנו אלינו, לא שללנו דבר"

האם הפועל אוסישקין תשחק בעונה הבאה בליגה הלאומית בכדורסל? הקבוצה שהוקמה בתחילת העונה, וסיימה אותה עם הכרטיס לליגה א' וזכייה בגביע האיגוד, הביעה התעניינות ברכישת זכותה של הפועל באר שבע לשחק בליגה הלאומית. באר שבע, שסיימה את העונה במקום השמיני בליגה הלאומית, סובלת מבעיות תקציביות קשות, וכרגע לא ברור אם הקבוצה תוכל לעמוד על הרגליים לקראת העונה הבאה לכן, באוסישקין החלו לברר על אופציית הרכישה. שחקני הקבוצה מהדרום אף שבתו לתקופה מסוימת במהלך העונה, עד להעברת סכום כסף שהובטח מעיריית באר שבע.

"הבעלים דרור סוויסה עדכן אותי מארצות הברית על ההתעניינות של אוסישקין ברכישת הזכויות שלנו לשחק בליגה הלאומית", אמר היום (חמישי) מנכ"ל הפועל באר שבע ניב כהן, "אני מניח שמבחינתם הצעד די הגיוני כי הם יתקדמו שתי ליגות בבת אחת. המשמעות מבחינתנו היא אחרת, אין לנו מה לעשות עם קבוצה מליגה א', וזה אומר שבבאר שבע לא תהיה קבוצה בליגה הלאומית. כרגע הקבוצה נמצאת בסיטואציה שחסר סכום כסף מסוים על מנת לגמור את העונה ולשלם לשחקנים, אנחנו בודקים את האפשרויות. יש אנשים בבאר שבע שרוצים לקנות אבל הבעיה היא שאין מי שיכסה את הגרעונות".

"הם פנו אלינו לפני חודשיים, ואני מדגיש הם פנו אלינו ודיברו איתנו בטלפון על כיסוי הגרעונות כי המצב שלהם הוא באמת קשה", אמר היום אורי שלף, מאמן הפועל אוסישקין וממייסדי הקבוצה, "לא שללנו את העניין, כי בכל זאת זה יחסוך לנו שנתיים של עליות, אבל ביקשנו מהם להציג לנו מסמכים. לא שמענו מהם ולפני שבועיים הם שוב יצרו קשר איתנו ושוב ביקשנו מהם מסמכים על מנת לדעת על מה מדובר בדיוק, עד עכשיו לא קיבלנו עוד כלום. אנחנו מתכוננים כרגע לעונה הבאה בליגה א'".

אגב הפועל באר שבע היא לא הקבוצה היחידה שמציעה לקבוצות לקנות את זכויותיה. גם מכבי ראש העין מהליגה הארצית יצרה קשר בתקופה האחרונה עם הפועל תל אביב בראשות שאול אייזנברג והציעה לו להתאחד. יחד עם זאת, מספר קבוצות נוספות בלאומית מציעות לקבוצות מהליגות הנמוכות להתאחד עמם על מנת להציל את המצב הכלכלי שלהן.

כאמור, הפועל אוסישקין הוקמה העונה, לאחר הריסת אולם אוסישקין וההתדרדרות של מועדון הכדורסל של הפועל תל אביב. הרעיון שעומד מאחורי הקבוצה הוא שכל אוהד שחפץ בכך יכול לרכוש זכויות בקבוצה בסכום כסף מסוים והוא חבר בהנהלה. את הקבוצה מנהלים בפועל נועה סקלי היו"ר והמאמן אורי שלף. משחקי הקבוצה העונה משכו קהל רב, ובמשחקי העלייה הגיעו כ-1000 אוהדים לאולם הדר יוסף. בעונה הבאה, אם לא יהיו התפתחויות, אמורה לפגוש אוסישקין בדרבי את הפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully