וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: אזלו הכרטיסים

29.5.2008 / 15:49

אוהדי בני יהודה חטפו את הכרטיסים למשחק ההישרדות בוינטר מול מכבי ת"א והקופות לא ייפתחו. האוהדים מתכוננים לחגיגה. לוקמן יפתח

אוהדי בני יהודה בטירוף לקראת משחק העונה הגורלי של הקבוצה מול מכבי תל אביב בשבת בוינטר וכל הכרטיסים להתמודדות אזלו.

הזהובים יארחו בשבת את חניכיו של המאמן ניר לוין כאשר הם יודעים כי ניצחון במשחק יבטיח לקבוצה עונה נוספת בליגת העל, וישלים בכך את מסע ההיחלצות הסנסציוני של הקבוצה ממרתפי הטבלה ועד חוף המבטחים בו היא נמצאת כעת.

בשכונת התקווה לא זוכרים כזה ביקוש לכרטיסים מאז עונת האליפות לפני 18 שנים. לאחר שהמשטרה פסלה את המגרש בשכונה, החליטה הנהלת המועדון להעתיק את אירוח המשחק הגורלי לאצטדיון וינטר. כ-5000 כרטיסים הוצאו למכירה והאוהדים הזהובים, שמבטיחים אווירת קרנבל ביציעים, התנפלו על כל כרטיס פנוי.

לוואלה! ספורט נודע כי כמה עשרות אוהדי בני יהודה אף רכשו כרטיסים בקרית שלום לשערים שהוקצו לטובת אוהדי מכבי תל אביב. נכון לשעה זו נותרו כמה מאות בודדות של כרטיסים גם בקרית שלום, ונראה כי גם הם צפויים להימכר עוד היום. המשטרה תצטרך, כנראה, להיערך באופן מיוחד ולדאוג להפרדה בין מחנות האוהדים שצפויים לשבת בשער משותף.

ראשי ארגון האוהדים החדש עמלו כל השבוע על הכנת ציוד העידוד לקראת המשחק בשבת. אלפי דגלים ובלונים נקנו בעזרת כספי תרומות שהגיעו ממספר אנשי עסקים המקורבים לקבוצה.

שחקניו של המאמן יעקב אסייג יתאמנו הערב פעם נוספת בוינטר, בכדי להתרגל למגרש בו יארחו את ההתמודדות הגורלית מול הצהובים. הקשר הרוויה קובצ'ביץ' שהורחק בשבת במשחק בנתניה, ייעדר ואת מקומו צפוי למלא הגנאי אימורו לוקמן, שייפתח בהרכב לראשונה מאז מונו אסייג וחזי שירזי למאמנים. "אימורו מקצוען ממדרגה ראשונה, הוא בכושר טוב וזה שחקן שנותן את כל כולו גם אם הוא נכנס לעשר דקות. אין לנו ספק שהוא יעשה את תפקידו על הצד הטוב ביותר. זה שחקן שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות", אמרו גורמים בקבוצה.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully