וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוח מערבית לפנים

הרד סוקס שוב הפסידו בסיאטל, הפעם 1:0, והם עם חמישה הפסדים בשישה משחקים במערב. ניצחון למטס, דטרויט עברה את האיינג'לס

סורי, מצטערים, יום חמישי היום וכמו שאומרים במקומותינו: גיהנום על פני אדמות. לכן, כמדי שבוע סיקור מקוצר, מחר נחזור לסקירה המלאה והרגילה.

AL: בוסטון ממשיכה לדשדש בטיול רע למערב, והלילה הפסידה לסיאטל 1:0, כשאריק בדארד קוטל שמונה בשבעה אינינגים בניצחון. רוי האלאדיי הכיש תשעה חובטים בשמונה אינינגים וטורונטו מתקרבת לצמרת המזרח עם ניצחון 1:2 באוקלנד. אנדי פטיט הגיש היטב והצעיד את היאנקיז ל-2:4 בבולטימור, מינסוטה נחלצה מפיגור בן חמש ריצות באינינג התשיעי מול קנזס סיטי ובעשירי שמה עוד אחת כדי לנצח 8:9 במשחק פראי. ארמנדו גלאראגה הגיש מצוין וסייע לדטרויט לגבור על לוס אנג'לס איינג'לס 2:6, מאט גארזה וטמפה ביי עברו את טקסס 3:5 וגאווין פלויד החזיק מעמד ובמשחק לא טוב ניצח עם שיקגו וייט סוקס את קליבלנד. על השמירה חתום בובי "גם בימי חמישי כשאין זמן אני נשאר בטטה" ג'נקס.

NL: לאחר שכבר נכנסו לפיגור באינינג ה-12 רשמו המטס שתי ריצות וניצחו את פלורידה 6:7. אדם איטון ופילדלפיה גברו על קולורדו 1:6, סינסינטי מחצה את פיטסבורג 1:9 ומילווקי קצרה ניצחון מינימלי על אטלנטה - 0:1, כשג'ף סופאן קוטל שבעה חובטים בשמונה אינינגים. שיקגו קאבס צלחה את הדודג'רס עם ניצחון 1:2, סט. לואיס ניצחה את יוסטון 1:6 מאחורי אדם ויינרייט המצוין, שהגיש שמונה וטיגן שמונה, סן פרנסיסקו הביכה את אריזונה עם 3:11 ו-וושינגטון ניצחה את סן דייגו החלשה 4:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully