וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוין: "כשהגעתי למכבי דרשתי בחוזה מענק אליפות"

29.5.2008 / 11:59

רק השבוע הוא נחלץ סופית ממאבקי הירידה, אבל ניר לוין מרוצה: "אנחנו מסיימים את העונה בצורה שבה מכבי ת"א אמורה להיראות"

מכבי תל אביב ערכה היום (חמישי) אימון לקראת המחזור האחרון, שיפגיש את הקבוצה באיצטדיון וינטר מול בני יהודה (19:00). מהאימון נעדרו יוסי שבחון ומשה מישאלוב הפצועים, שלא ישחקו בשבת. גם דור מלול, שסובל מכאבים ברגלו, לא התאמן. בצוות המקצועי מקפידים להזכיר לשחקנים את חשיבות המשחק, כיוון שניצחון יכול להבטיח לקבוצה את המקום השישי שיגרור עמו מענק בסך 900 אלף שקל.

"המשימה של ההישארות בליגה הושלמה במחזור הקודם", אמר המאמן ניר לוין, "וזו הייתה המטרה העיקרית שלנו. אני שמח שהשלמנו את זה לפני המשחק האחרון. עשינו את זה בצורה מכובדת. בחודש מאי צברנו עשר נקודות, הבקענו 11 שערים, ניצחנו שלוש פעמים, ואנחנו בהחלט מרוצים מכך שאנחנו מסיימים את העונה בצורה שבה מכבי תל אביב אמורה להיראות".

"היו כמה סיבות לכך שהמאבקים בתחתית נמשכו כל כך הרבה זמן", אמר לוין, "ראשית, בגלל פתיחת העונה בעייתית, החלפת המאמנים, ואחר כך גם החלפת הבעלות. כמו כן, הוחלפו המנהלים בקבוצה, ובינואר גם החלפנו שחקנים. כל התהליכים האלה הם דברים שדורשים זמן כדי ליצור כימיה בין כל חלקי הקבוצה. בסופו של דבר, כשיש סבלנות ועבודה נכונה, יש גם תוצאות, ולכן הן הגיעו, אבל רק בסוף. טוב מאוחר מאשר מעולם לא".

נקודת המשבר? הדרבי הראשון

כשנשאל על נקודות משבר במהלך העונה, אמר לוין: "לא חשבתי להרים ידיים בשום שלב, אבל אם אני רוצה לציין נקודת שפל, זה היה אחרי המחזור התשיעי שבו הפסדנו בדרבי להפועל ת"א אחרי משחק רע שלנו. הקבוצה הייתה עם 4 נקודות, הפועל עברה אותנו ונשארנו במקום האחרון בטבלה. במבט לאחור, אני מגלה שעשינו מאז שיפור גדול.

"לא האמנתי באף שלב שהקבוצה תרד ליגה. האמנתי שאנחנו ראויים להישאר ושנסיים את העונה כמו שצריך. אני יכול לגלות לכם שכשהגעתי לקבוצה דרשתי שייכנס לחוזה מענק אליפות ומענק השתלבות בצמרת, ובהחלט האמנתי שמכבי יכולה להגיע ולהיות למעלה. אבל אחרי אותו דרבי ידענו שיש בעיה בקבוצה וידענו שנצטרך לשנות דברים, ועשינו את זה ביחד".

לוין מתייחס למשחק מול בני יהודה בשבת: "כרגע מה שנשאר לנו זה להיאבק על המקום השישי ולסיים בחצי העליון של הטבלה, ולכן אנחנו מאוד רוצים לנצח. נקווה לסיים את העונה בצורה טובה".

לגבי העונה הבאה, אמר לוין: "אני מעריך שתהיה כאן קבוצה שונה, חזקה יותר, עם מטרות שונות ותקציב שונה. אני מקווה שמכבי תהיה איפה שהיא ראויה להיות, בצמרת. אין ספק, צריך לחזק את הקבוצה ולעשות שינויים., אבל הבסיס הוא בסיס טוב".

משה מישאלוב אמר: "הייתה לנו עונה לא טובה, אבל לעולם לא חשבתי שנרד. נבוא לנצח גם מול בני יהודה, ולא ניתן את המשחק לאף אחד, אין אצלנו כזה דבר. אני מחכה שכבר בכעונה הבאה נחזור לצמרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully