וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפ"א ביטלה את השעיית עירק

ספ בלאטר הודיע כי עירק תוכל לפתוח את קמפיין מוקדמות המונדיאל מול אוסטרליה, ובתנאי שהממשלה לא תתערב בניהול ההתאחדות המקומית

נשיא פיפ"א, ספ בלאטר, הודיע כי השעיית עירק מבוטלת, והנבחרת תוכל לפתוח את קמפיין מוקדמות מונדיאל 2010 במשחק החוץ באוסטרליה ביום ראשון. כזכור, פיפ"א הודיע על השעיית עירק מכל פעילות בגלל פירוק ההתאחדות לכדורגל במדינה, אך שינתה את ההחלטה לאחר שנמצא פתרון למצב. דובר מטעם ממשלת עירק הודיע כי ההתאחדות לכדורגל תמשיך לפעול בצורה מסודרת, ואילו בתוך שלושה חודשים יתקיימו בחירות גם לועד האולימפי.

מפיפ"א נמסר שההשעייה מבוטלת בתנאי שממשלת עירק לא תתערב בניהול ההתאחדות לכדורגל. נציגי ההתאחדות העירקית ונציגי ההתאחדות באסיה הוזמנו להגיע לשוויץ לדיון במצב מול ראשי פיפ"א.

בלאטר הודיע על ההחלטה במהלך טקס הפתיחה של קונגרס פיפ"א ה-58, בבית האופרה בסידני, אוסטרליה, וזכה לתשואות גם מראש הממשלה האוסטרלי קווין רוד. "אלה חדשות נפלאות, אנחנו מאושרים שהממשלה העירקית, ההתאחדות ופיפ"א סידרו את העניינים ביניהם. עכשיו הסוקרוז ועירק יוכלו לעלות על הדשא למפגש החשוב במוקדמות המונדיאל", אמר יו"ר ההתאחדות האוסטרלית, בן באקלי. בשל אי הודאות לגבי המשחק, הפסידו האוסטרלים קרוב לשלושה מיליון דולר הכנסות ממכירת כרטיסים, חסויות וזכויות שידור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully