וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פירס: "זה היה הרבע הכי ארוך בחיים שלי"

שחקן הסלטיקס מודאג מהפאסיביות של קבוצתו ברבע האחרון, בו איבדה יתרון גדול מול הפיסטונס. המילטון נפגע במרפק ובספק למשחק הבא

יודעת כל קבוצת NBA כי המשחק החמישי בסדרה הוא הכי חשוב, וגם בוסטון הגיעה הבוקר (חמישי) בידיעה שהפסד מול דטרויט ישים אותה במצב לא נוח. "ידענו את החשיבות של המשחק הזה", אמר KG, ששוב שמע את הקהל קורא MVP אחרי עוד תצוגה נפלאה שכללה 33 נקודות וניצחון שהעלה את קבוצתו ל-2:3 בגמר המזרח, "לא רצינו להכניס את עצמנו למצב לא נוח. הפיסטונס מאוד מנוסים, והם כבר היו במצבים כאלה, אבל עכשיו אנחנו ננסה לסגור את הסיפור במשחק השישי".

השלישייה של הסלטיקס עשתה את שלה, אבל מי שהפתיע היה קנדריק פרקינס, עם שיאי קריירה בפלייאוף (18 נקודות ו-16 ריבאונדים) ודומיננטיות מתחת לסלים (25:42 לבוסטון בריבאונד הרבה בזכותו). "אני יודע שעבור החבר'ה הוותיקים מדובר בהזדמנות נדירה לאליפות", אמר הסנטר בן ה-23, "אם הייתי בגילם, גם אני הייתי רוצה שהבחור הצעיר יעזור לי להגיע למטרה הזו". גם פליפ סונדרס יודע את החשיבות של פרקינס: "הוא אוכל אותנו", אמר מאמן הפיסטונס.

ריי אלן, שסוף סוף חזר לעצמו עם הפצצות מעבר לקשת (5 מ-6) ו-29 נקודות, אמר בסיום: "ההרגשה נהדרת בלי קשר למספר הנקודות שקלעתי, הייתי שמח גם אם הייתי קולע 10 נקודות".

דטרויט: דאגה ממצבו של ריפ

בדטרויט מודאגים ממצב המרפק של ריפ המילטון. צילומי הרנטגן לא נתנו אבחנה חד משמעית, ובקבוצה מקווים שהשחקן יוכל לקחת חלק במשחק השישי. צ'ונסי בילאפס עדיין מאמין: "הבשורה הטובה היא שאנחנו חוזרים הביתה. היינו כבר במצב הזה בעבר, ולמרות שאנחנו לא אוהבים את זה, נמשיך להילחם עד הסוף".

לפיסטונס יש סיבה להיות גאים. הם חזרו מפיגור 17 ברבע השלישי, צמצמו לנקודה אחת בלבד, ונכנעו בסיום בקושי רב. "זה היה הרבע הרביעי הכי ארוך בחיים שלי", אמר פול פירס, "הייתי מאוכזב מאיך ששיחקנו ברבע האחרון. נצטרך לבדוק את עצמנו, כי אם נגיע למצב כזה בדטרויט, ניאלץ לדעת איך לגמור את המשחק. היינו פאסיביים מדי, במקום להיות אגרסיביים. רק חיכינו שהזמן יעבור".

"אמרתי לחניכים שלי בסיום שאני גאה בהם", אמר סונדרס בסיום, "אנחנו ממש לא מרימים ידיים".

הליגה הודתה: היה פאול

ולנושא אחר. הנהלת הליגה הודתה הלילה כי שופטי המשחק הרביעי בין סן אנטוניו ללייקרס היו אמורים לשרוק לעבירה על המהלך האחרון של המשחק. כזכור, הכדור הגיע לברנט בארי, שיצר מגע עם דרק פישר ללא תגובת השופטים. אומנם שחקני הספרס והמאמן פופוביץ' הצדיקו את החלטת האנשים באפור, אבל הנהלת הליגה הודיעה כי הייתה אמורה להישרק עבירה לפני הזריקה, משמע שתי זריקות עונשין שיכלו להשוות את התוצאה.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

נו מור פלופינג

* הליגה הודיעה כי מהשנה הבאה היא תעניש שחקנים וקבוצות על "התחזויות", או "פלופינג" כהגדרתה. הכוונה היא לשחקנים שנופלים בצורה דרמטית במטרה לסחוט עבירות (אלו המוכרים מעולם הכדורגל כ"צוללנים"). ראשיד וואלאס, כדרכו, הגיב בצורה נזעמת על הנושא והתייחס לשופטי המשחק החמישי מול הסלטיקס. לצערנו, מדבריו נוכל לתת לכם את המשפט היחיד שלא נפסל בצנזורה: "כולכם ראיתם את השיפוט הזה, זה לא כדורסל".

* מאמן העונה ביירון סקוט האריך את חוזהו בניו אורלינס בשנתיים נוספות. גם גרג פופוביץ' האריך את חוזהו בסן אנטוניו, ויישאר בקבוצה עד 2011/12.

* אטלנטה מינתה את ריק סאנד כמנכ"ל הקבוצה החדש. סאנד יחליף בתפקידו את בילי נייט.

* ג'ואקים נואה משיקגו, שנתפס עם סם מריחואנה ברכבו, הגיע לעסקת טיעון עם התביעה, וקיבל עונש על תנאי לחצי שנה וקנס של 200 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully