וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולון תיאלץ לנדוד מהפחים ביול"ב קאפ

29.5.2008 / 11:11

ההעפלה לגמר הפיינל פור הבטיחה לקבוצה של דורסמן את המקום ביול"ב קאפ, אך אולם הפחים לא עומד בתקנון. על הפרק: ראשל"צ או נוקיה

בהפועל חולון חגגו שלשום (שלישי) העפלה לגמר הפיינל פור, שייערך הערב (חמישי, 20:50) באולם נוקיה מול מכבי תל אביב, אך בנוסף להעפלה לגמר הבטיחה חולון את השתתפותה בעונה הבאה בשלב הבתים של גביע יול"ב. המשמעות המיידית של ההעפלה הוא הכנסה כספית מהמפעל, והכנסה כספית נוספת מזכויות שידור שהקבוצה תמכור לאחד מהגופים המשדרים בישראל. ההעפלה למפעל אמורה להיות אחת מהסיבות המרכזיות להשארת מיקי דורסמן בקבוצה, ומספר גורמים בחולון אף החלו להשתעשע במחשבה על העונה הבאה באירופה.

הבעיה הגדולה של חולון בשלב זה תהיה אירוח המשחקים באולם הפחים, שלא עומד בתנאים הנדרשים בתקנון היול"ב קאפ. האולם אינו שייך לקבוצה, וקיימות תוכניות להקמת אולם בגודל 5,000 צופים שיחליף את האולם הקיים, כך שסביר להניח שבעיריית חולון ובהסתדרות לא יפשירו את הכסף על מנת לשפץ את האולם ולהכשירו למפעל. יש לציין שבחולון עשו בתחילת העונה שיפוצים באולם על מנת להכשירו לליגת העל. במקרה שהאולם לא יאושר ליול"ב קאפ, צפויה חולון להעתיק את משחקיה לאולם החדש בבעלות מכבי ראשון לציון, שמכיל 2,500 מקומות. חולון תעדיף את האולם על פני היכל נוקיה, שכן האולם בנוקיה יהיה ריק למחצה במשחקיה.

העולה השניה מישראל ליול"ב קאפ אמורה להתחיל את משחקיה במפעל בשלב המוקדמות. למנהלת הליגה תהיה את הזכות לבחור את הקבוצה, אך סביר להניח שהיא תפנה לקבוצה שתסיים הערב במקום השלישי בליגת ווינר, בני השרון או עירוני נהריה. אגב, גם האולמות של בני השרון, מטרווסט והיובל אינם עומדים בתקן, שכן אין הם מכילים את ה-2500 מקומות. אולמה של עירוני נהריה, לעומת זאת, עומד בתקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully