וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: רוסיה גברה על סרביה, אנגליה על ארה"ב

הנבחרת של חוס הידניק ממשיכה ביכולתה המצוינת, ניצחה 1:2 את נבחרת סרביה ולא ברור מי יעצור את פוגרובניאק. אנגליה-ארה"ב 0:2

רוסיה גברה הערב (רביעי) על סרביה בתוצאה 1:2, במשחק אימון לקראת טורניר יורו 2008 שיתקיים בחודש הבא באוסטריה ושוויץ. ביום שישי האחרון גברו הרוסים על נבחרת קזחסטן בתוצאה 0:6 וגם היום הנבחרת הרוסית שלטה במשחק ללא עוררין והפגינה יכולת מצוינת. ביכולת כזו, אף אחד לא יופתע אם הרוסים יגיעו לשלבים האחרונים והמכריעים של הטורניר.

החלוץ המוכשר של זניט סט. פטרסבורג, פאבל פוגרובניאק, הבקיע ראשון כשכדור חופשי נהדר שלו מ-25 מטרים ננעץ בחיבורים העליונים של השער הסרבי. דקות לאחר השער הוחלף פוגרובניאק עקב פציעה במרפק. בדקה ה-40 כבש מרקו פנטליץ' מסרביה את שער השיוויון, כשהגיע למצב אחד על אחד מול השוער הרוסי, איגור אקינפייב.

במחצית השנייה הקצב המשיך להיות נהדר ושלוש דקות לאחר תחילת המחצית כבש רומן פבליצ'נקו, שהחליף את פוגרובניאק הפצוע, את השער השני של רוסיה במשחק. ביום רביעי הבא תשלים רוסיה את הכנותיה לקראת הטורניר היוקרתי כשתתמודד עם לטביה. רוסיה תתמודד בבית ד' ביחד עם יוון, ספרד, ושבדיה.

אנגליה-ארה"ב 0:2

לאחר שלא השכילו להגיע לטורניר היורו יכולים בנבחרת האנגלית להתנחם רק מניצחונות לא חשובים במשחקי ידידות. הערב (רביעי) גברה הנבחרת האנגלית, עם דיוויד בקהאם בהרכב, על נבחרת ארה"ב בתוצאה 0:2.

האנגלים כהרגלם לא הציגו משחק מבריק אולם לרגע לא היה ספק לגבי העדיפות הבריטית על הדשא. בקהאם, בהופעה טובה מאוד במחצית הראשונה, בישל את השער הראשון במשחק לג'ון טרי. בקהאם סובב כדור נהדר בבעיטה חופשית מדויקת בדקה ה-38 וטרי המשיך בנגיחה מצוינת והבקיע את הראשון של האנגלים. הנבחרת האנגלית כולה חיבקה את הקפטן של צ'לסי אשר רק לפני שבוע הפסיד לכחולים את גמר ליגת האלופות, כשהחליק בבעיטת 11 מטרים מכריעה. במחצית השנייה סטיבן ג'רארד קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-59 כשהעלה את האנגלים ל-0:2. האוהדים הרבים שפקדו את וומבלי יכולים רק להיות מאוכזבים מהעובדה שאת היורו הם יראו רק בטלויזיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully