וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו גורם למתיחות בין פורטוגל וספרד

עוזר המאמן הפורטוגלי של האדומים, קרלוס קיירוש, יוצא למתקפה כנגד ספרד וריאל מדריד על רצונם "לחטוף" את כוכב מנצ'סטר יונייטד

עוזר המאמן של מנצ'סטר יונייטד, הפורטוגלי קרלוס קיירוש, תקף היום (רביעי) בחריפות את האומה הספרדית ואת ריאל מדריד. קיירוש טען כי הנסיונות של הלבנים ממדריד "לחטוף" את השחקן הכשרוני של האדומים ממנצ'סטר, כריסטיאנו רונאלדו, הם לא יותר מהמשך היריבות הפוליטית ארוכת השנים בין ספרד ופורטוגל.

"כריסטיאנו רונאלדו לעולם לא יהיה ספרדי!", אמר קיירוש. "בדיוק כמו שהם לא יקחו את אוליבנסה שוב". אוליבנסיה הינה עיר בפרובינציה ספרדית אשר פורטוגל לא מכירה בשליטה הספרדית עליה. את הטענות כנגד ריאל מדריד, מחזיר עוזר המאמן אחורה עד לתקופת קלומבוס. "הספרדים עשו אותו דבר עם כריסטופר קולומבוס", אמר קיירוש הנסער. "האם הספרדים כבר שכחו מה עשינו להם בעבר? לעולם לא נאבד את סבלנותנו". כאמור, הספרדים והפורטוגלים, עוינים אחד את השני עקב השליטה הספרדית בפורטוגל במשך מאות שנים שהסתיימה רק לאחר מהפכה פורטוגלית.

"אני בטוח כי למרות הלחץ מהתקשורת הספרדית, רונאלדו לא ישנה את הלאום שלו. בכל מקרה, זוהי התקפה אסטרטגית ופורטוגל צריכה להיות מודאגת בגללה", סיכם קיירוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully