וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינויים בהנהלה במכבי חיפה

28.5.2008 / 15:28

העולה החדשה לליגת העל שינתה את מבנה ההנהלה ונפרדה מהמנכ"ל שוורצמן. אשכנזי יאמן, פרג, קוקיה, אייזיק וסטרייט צפויים להמשיך

ארבעה ימים בלבד אחרי הפסד אליפות הליגה הלאומית לגבעת שמואל, מה שלא מנע מהם להעפיל לליגת העל, החלו במכבי חיפה בהכנות לקראת העונה הבאה. כבר במהלך הסדרה מול גבעת שמואל ישב בעלי הקבוצה ג'ף רוזן, בעלי חברת טרייאנגל אנטפרייז, יחד עם סגן נשיא החברה, והחליטו על החלפת מבנה הנהלת הקבוצה ולאחר הסדרה איישו את המבנה כך שיתאים לליגת העל.

במסגרת השינויים הוחלט להפרד מהמנכ"ל גילי שוורצמן, לאחר שזה סרב להשאר מנכ"ל של קבוצת הבוגרים בלבד בלי נגיעה למחלקת הנוער. כחלק מההערכה על העלייה החליט הבעלים ג'ף רוזן להשאיר את היו"ר אילן בק כיו"ר הקבוצה. על הצד הניהולי ימונה אבי סיגלר, שהיה מנהל הקבוצה בעונה האחרונה, בשיתוף עם עו"ד טל אבריאל, שישמש גם כדובר הקבוצה וגם כיועץ המשפטי. בקבוצה הלכו על קונספט חדש של עוזר למנהל הקבוצה בענייני רווחת השחקן הזר וקליטתו והתפקיד יאוייש על ידי אוהד הקבוצה הותיק אורי שגיא, שהתמחה בתפקיד זה בעבר, גם שלא היה תפקיד רשמי. ההחלטה שעוד לא התקבלה, אך צפוייה להתקבל בימים הקרובים, היא על גובה התקציב של הקבוצה בעונה הבאה.

בצד המקצועי המאמן אבי אשכנזי ימשיך, וכך גם מאמן הכושר אברי מונצ'ר והפיזיותרפיסט רני ירושלמי. בגזרת השחקנים, בקבוצה החלו בדיקות לגבי שחקנים מקבוצות אחרות, וברגע שיקבע התקציב, אמור המאמן אבי אשכנזי להחליט לגבי זהות השחקנים שירצה. שחקנים שמועמדים להשאר בחיפה הם עדי פרג, אורי קוקיה, קובי אייזיק וג'ייסון סטרייט, שהגיע במהלך העונה לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully