וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"העולם היה טוב יותר אם היו מנהיגים אותו ספורטאים"

נשיא המדינה שמעון פרס אירח בלשכתו את דוקטור ג'יי וריק ברי, שהגיעו כאורחים של מוסד לנוער בסיכון: "בספורט אין הבדלי דת, גזע ומין"

לשכת העיתונות הממשלתית

נשיא המדינה, שמעון פרס, אירח היום במשכנו את כוכבי היכל התהילה של ה-NBA, ג'וליוס אירווינג (ד"ר ג'יי) וריק ברי, אשר הגיעו לארץ כאורחיו של הרב גרוסמן העומד בראש מוסד מגדל אור, המטפל באלפי ילדים בסיכון. נשיא המדינה בירך את הכוכבים, ואמר כי הם מהווים דוגמא ומופת עבור דורות רבים של ילדים ונוער ומוכיחים כי ניתן להגיע להישגים והצלחות מרשימות עם הרבה נחישות, מסירות והתמדה.

"העולם היה מקום טוב הרבה יותר, אם היו מנהיגים אותו ספורטאים ולא פוליטיקאים", אמר הנשיא לשחקנים והוסיף כי הוא באופן אישי מעריץ אותם, לאו דווקא בגלל הכדורסל והספורט אלא בשל הרוח והנחישות שהם מייצגים עבורו. "בספורט אין הבדל בין דת, גזע ומין, אין מקום לאמונות קדומות והמלחמה היחידה היא לנצח ולהשיג הישגים ללא נפגעים והרוגים", אמר הנשיא והודה בחום לשחקנים על תרומתם הגדולה לקידום "מגדל אור" וילדים בסיכון בישראל ובעולם כולו.

ריק ברי אמר לנשיא : "אני גאה לייצג את מגדל אור ואת הילדים, זו זכות גדולה עבורי להיות כאן לצידך, נשיא המדינה ולבקר בישראל. יש לכם מדינה מדהימה ואנשים נפלאים ואני תקווה שיום אחד יהיה כאן ובמזרח התיכון כולו, שלום אמיתי". דוקטור ג'יי הוסיף: "72 השעות האחרונות בישראל היו מרגשות ומדהימות עבורי, ביליתי זמן נהדר לצידם של ילדי מגדל אור ולהיות כאן בבית הנשיא ובישראל, זהו כבוד גדול עבורי".

בסיום המפגש העניקו כוכבי ה NBA לנשיא המדינה כדורסל ועליו חתימותיהם האישיות, יחד עם חתימות נבחרת הכדורסל של ילדי מגדל אור, אשר הגיעו יחד עמם למפגש עם נשיא המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully