וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו מתקרב למכבי ת"א

28.5.2008 / 12:10

נציגיו של חלוץ סכנין סיכמו עם הצהובים את פרטי השכר, אך עדיין קיימות מספר מחלוקות. גם יעקב שחר הגיע עם מכבי לכדי הבנות סופיות

החלוץ מאור בוזגלו קרוב מתמיד לחתימה במכבי תל אביב. אמש (שלישי) שוב נפגשו נציגים שני הצדדים כאשר את הנהלת מכבי תל אביב מייצגים מאיר שמיר ועורך הדין, מורן מאירי. מנגד נכחו יעקב בוזגלו, אביו של השחקן, צ'רלי בוזגלו, עורך דינו, ורונן קצב, סוכנו של החלוץ. פרטי השכר סוכמו כמעט לחלוטין וכעת נותרו מספר מחלוקות הנוגעות למספר האחוזים אותם יקבל יעקב בוזגלו במקרה של מכירה עתידית של בנו לקבוצה בחו"ל. גובה החוזה של בוזגלו צפוי לעמוד סכום של כ-450 אלף דולר לעונה.

גם בגזרת המגעים מול יעקב שחר נשיא מכבי חיפה, הגיעו הדברים לכדי הבנות סופיות. מי שניהל את המשא ומתן מול חיפה הוא מאיר שמיר כאשר לאחר מספר שיחות בין שמיר לשחר הגיעו השניים להבנות על גובה סכום הכסף שיועבר לחיפה תמורת מחצית מכרטיסו של השחקן. הסכם סופי עדין לא נחתם בין הצדדים, אך הערכה היא כי ברגע וייסגרו סופית תנאי חוזהו של בוזגלו במכבי, תיסגר גם עיסקת רכישת מחצית כרטיסו ממכבי חיפה. בהנהלת מכבי אישרו כי עיסקת בוזגלו קרובה לסיום והערכה היא כי בקרוב הוא צפוי לחתום על חוזה ארוך טווח במדי הצהובים.

היום תחל בקרית שלום, מכירת הכרטיסים לקראת משחקה של הקבוצה, בשבת באצטדיון וינטר מול בני יהודה. כ-1,000 כרטיסים הוקצו לטובת אוהדי הקבוצה והם יימכרו במחיר אחיד של 45 שקלים.

הנהלת המועדון צפויה לכנס מסיבת עיתונאים בתחילת השבוע הבא ובה יוצג רן בן שמעון, באופן רישמי כמאמנה של הקבוצה לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully