וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהירות, פיל דורס

הלייקרס של פיל ג'קסון עצרו את מאנו ג'ינובילי על 7 נקודות בלבד, וניצחו 91:93 את סן אנטוניו כדי לעלות ל-1:3 בגמר המערב

שיערנו כי משחק מספר 4 בסדרת גמר המערב הלילה (בין שלישי לרביעי) יהיה צמוד, אבל לא ידענו עד כמה קרוב ומותח זה יהיה. סן אנטוניו ידעה כי הפסד ראשון בפלייאוף העונה בבית ירחיק אותה עוד יותר משמירה על התואר, לוס אנג'לס הפנימה כי ניצחון יציב אותה עם רגל וחצי בגמר ה-NBA, ובסופו של דבר זה נגמר 91:93 לקבוצה של פיל ג'קסון, שעולה ל-1:3 בסדרה.

בלילה שבין חמישי לשישי חוזרת הסדרה ללוס אנג'לס. הלייקרס יארחו את המשחק החמישי בסטייפלס סנטר ויקוו להשיג שם, מול הקהל שלהם, את הכרטיס לגמר, לראשונה מאז 2004. שם הם יחכו למנצחת בסדרה בין בוסטון ודטרויט שעדיין ממשיכות להתכתש ביניהן.

איך שלא תסובבו ותסתכלו על זה, וגם אם תאמרו שהספרס נתנו משחק רע או פשוט לא הופיעו, הרי שאת הקרדיט אי אפשר לקחת מקובי בריאנט וחבריו. כשהם צריכים להגיע הם באים. סוויפ נגד דנבר, משחק מספר 6 נגד יוטה, והלילה נגד האלופה. אחרי המשחק השלישי, בה סן אנטוניו התפוצצה עם 19 הפרש ו-30 נקודות של מאנו ג'ינובילי, הלייקרס עשו כל שביכולתם לעצור את הגארד הארגנטינאי.

הם השכילו להבין שהוא הברומטר של הקבוצה מטקסס. בשני המשחקים הראשונים של הסדרה הוא לא פגע בכלום, קבוצתו נוצחה והוא לקח את האחריות, אז במשחק השלישי הוא דפק הצגה עם 30 נקודות. הלילה, מנגד, ג'ינובילי לא קלע נקודה אחת לרפואה עד דקה וחצי לסיום הרבע השלישי, וגם הראשונות שלו הגיעו רק מקו העונשין. את סל השדה הראשון הוא הואיל בטובו לקלוע רק ברבע האחרון, וגם זה כבר היה קצת מאוחר מדי. בערב רע מאוד של שבע נקודות בלבד (2 מ-8 מהשדה) ב-36 דקות זה יכול להיגמר רק בהפסד.

הלייקרס תפסו את ההולכה החל מן הפתיחה והצליחו לשמור עליה. לקראת סוף השלישי הספרס התעוררו וכמעט הצליחו לגעת בקבוצה מ-LA, אבל קובי בריאנט בדאנק דליקטס, סשה וויאצ'יץ' בעוד שלשה ונקודת בונוס הורידו את הלייקרס ביתרון 70:77. ושוב, גם באחרון הספרס התקרבו מאוד, אבל לא הצליחו לגעת. 40 שניות לסיום במצב של 86:93, קלעה האלופה שלשה. הלייקרס החטיאו בהתקפה הבאה, וסן אנטוניו קלעה עוד שתיים כדי לצמק לשתי נקודות בלבד. דרק פישר עלה לזריקה, עשה איירבול, אבל הכדור, שיצא החוצה, נשאר סגול, אחרי נגיעה של שחקן סן אנטוניו. הסגולים לא הצליחו לקלוע, וכשנותרו 2.1 שניות לסיום, גרג פופוביץ' תיכנן מהלך. ברנט בארי, שהיה מצוין, קיבל את הכדור, נדחף קלות על ידי דרק פישר, אבל המשרוקית של השופטים לא השמיעה קול. בארי עוד הצליח לשחרר זריקה, אבל הכדור לא פגע אפילו בחישוק, החבורה של פיל ג'קסון יצאה בתופים ובמחולות.

קובי בריאנט סיים בדאבל פיגרס עם 28 נקודות ו-10 ריבאונדים, למאר אודום היה חד מאוד וגמר עם 16 נקודות ותשעה ריבאונדים. ולדימיר רדמאנוביץ' תקע 11 וקטף שישה, פאו גאסול 10 נקודות, 10 ריבאונדים ושישה אסיסטים, לוק וולטון ודרק פישר עם תשע נקודות כל אחד. טים דאנקן הוליך את החבורה הלבנה של סן אנטוניו עם 29 נקודות ו-17 ריבאונדים ב-45 דקות. ברנט בארי נתן ערב מצוין מהספסל של 23 נקודות וחמישה ריבאונדים ב-27 דקות, גם טוני פארקר סיים עם 23 והוסיף תשע בונבוניירות. הקצב ברוס בואן סיים, כמו ג'ינובילי, עם שבע נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully