וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה ליורו: גרמניה אכזבה, צרפת גילתה כוכב חדש

בפטימבי גומיס, מי שהשאיר מחוץ לסגל צרפת את חלוץ יובנטוס, כבש צמד מדהים לרשת אקוודור. 2:2 מאכזב לגרמניה עם בלארוס. ניצחונות לצ'כיה ופולין

הנבחרות שישתתפו ביורו '2008 ממשיכות להשיג תוצאות מאכזבות במשחקי ההכנה. לאחר התיקו של פולין עם מקדוניה וההפסד של טורקיה לאורוגוואי אתמול (שני), סיימה הערב (שלישי) נבחרת גרמניה בתיקו 2:2 מאכזב מול בלארוס.

הנבחרת של יואכים לאב אירחה את משחק ההכנה בקייזרסלאוטרן ופתחה מצוין. מירוסלאב קלוזה העלה את הגרמנים ליתרון 0:1 בדקה ה-10, ושער עצמי של ולדימיר קוריטקו עשה 0:2 בדקה ה-23. הבלארוסים הדהימו במחצית השניה עם צמד שערים של החלוץ ויטלי בוליגה, שחקנה של טומסק הרוסית, בדקות ה-61 וה-88.

פולין וצ'כיה התאוששו, אוסטריה מקרטעת

יאן קולר זוכרים? החלוץ הותיק והענק, שירד העונה ליגה עם נירנברג, כבש צמד שערים והעניק לחבורה של קארל ברוקנר ניצחון ביתי 0:2 במשחק ההכנה מול ליטא. בדקה ה-39 נגח קולר את הראשון והכפיל את התוצאה עם שער נוסף בדקה ה-62.

פולין התאוששה מהתיקו המאכזב עם מקדוניה, אבל הייתה רחוקה מלהרשים בניצחון החוץ 0:1 באלבניה. החלוץ הותיק מאצ'יי זוראבסקי, שעזב בינואר את סלטיק וחתם בלריסה היוונית, כבש את השער היחיד במשחק כבר בדקה השלישית.

המארחת אוסטריה, שמסומנת כאחת הנבחרות החלשות בטורניר, אירחה את ניגריה וסיימה בתיקו 1:1. דלה איינוגבה מבני יהודה פתח בשער הנשרים וספג בדקה ה-12 שער מרומן קינאסט. קאלו אוצ'ה, שחקנה של אלמריה הספרדית, כבש את השוויון שבע דקות מאוחר יותר. איינוגבה אגב, יחזור כבר מחר (רביעי) לישראל.

נעים להכיר, בפטימבי גומיס

הרבה אנשי כדורגל בצרפת הרימו גבה כאשר המאמן ריימונד דומאנק, השאיר מחוץ לסגל את חלוץ יובנטוס, דוד טרזגה, והעדיף על פניו את בפטימבי גומיס האלמוני. גומיס, שחקנה של סנט אטיין, שכבש העונה 16 שערים, כבש הערב צמד בניצחון 0:2 על אקוואדור.

גומיס, שחקן ממוצא סנגלי, ערך עד היום רק הופעה אחת בנבחרת הנערים של צרפת, אבל בהפועת הבכורה בבוגרים הוא הותיר רושם עם צמד שערים מדהימים. בדקה ה-62 הוא הקפיץ לחיבורים בבעיטה מ-18 מטרים וחמש דקות לסיום, המשיך בחצי מספרת לאחר הגבהה של ניקולאס אנלקה. על פי הדיווחים, ניוקאסל האנגלית כבר מוכנה לשלם תשעה מיליון פאונד עבור שירותיו של גומיס.

במשחק, שנערך בגרנובל, הטרי קולור לא הרשימו, אבל השיגו ניצחון מוראלי חשוב לקראת השתתפותם ב"בית המוות" עם איטליה, הולנד ורומניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully