וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורסמן: "עבדנו קשה בשביל הרגע הזה"

27.5.2008 / 20:24

מיקי דורסמן התמוגג אחרי הניצחון על נהריה וההעפלה של הפועל חולון לגמר הפיינל פור. טאקר: "בכל מקרה יהיה משחק גדול בגמר"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

זה אולי היה צפוי, מהצד לפרקים זה אפילו נראה קל, אבל בסופו של דבר הפועל חולון העפילה היום (שלישי) לגמר הפיינל פור אחרי ניצחון 89:100 על עירוני נהריה, והקבוצה הנפלאה, שרק השנה עלתה מהלאומית, רחוקה ניצחון אחד מאליפות היסטורית.

טאקר: "זה היה קשה בדיוק כמו שחשבנו"

מיקי דורסמן, הבעלים, המאמן והלב של הקבוצה, התרגש בסיום. "צריך לעבוד קשה בשביל הישג כזה, זה מדהים", אמר דורסמן, "לא היינו בלחץ בפתיחה, למרות הפיגור, ידענו שנצטרך לחזור למשחק דרך הדברים שעבדנו עליהם באימונים. לא נשברנו, ועשינו עבודה טובה. חמש הדקות ברבע האחרון היו קטסטרופליות, אבל אני לא מתלונן. את מי אני מעדיף בגמר? באמת לא משנה לי".

המצטיין במשחק, פי ג'יי טאקר: "זה היה קשה בדיוק כמו שחשבתי, אבל המשכנו להילחם, קיבלנו הרבה אנרגיות מהספסל, וניצחנו. זה היה חייב להיות משחק קשוח, ככה זה בשלבים המכריעים, ובסופו של דבר זה הסתדר. לא אכפת לנו מי תעלה נגדנו לגמר, ובכל מקרה יהיה משחק גדול".

בוסאני: "לא הצלחנו לסגור אותם בריבאונד"

המאמן המפסיד, רוני בוסאני: "הייתה לנו אפשרות לחזור בסיום המשחק, אבל זה ברח לנו. כל הזמן חיפשתי את ההרכב שיחזיר אותנו למשחק ויצליח לשמור ולהשתלט על הריבאונד, אבל לא הצלחנו.

"לא הופתעתי מהדומיננטיות שלהם בריבאונד, זאת חולון. דיברנו על זה, עבדנו על זה, אבל לא הצלחנו לסגור אותם בריבאונד, אני לא יודע למה זה לא עבד.

"זה לא שחולון שיחקו כדורסל מדהים, אבל הם היו ראשונים לכדורים, זינקו על הרצפה, התנפלו על הריבאונד התקפה. יחד עם הפיק אנד רול ברבע השני, אלה הדברים שפגעו בנו. אשאנטה ג'ונסון פצוע בצלעות ואולי זה פגע בו הערב. זה הקשה עלינו כדי לעצור את הסחף בריבאונד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully