וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישל פרודום התפטר מסטנדרד וסיכם בגנט

המאמן שהוביל את קבוצתו של סלים טועמה לאליפות בלגיה, עוזב לטובת הקבוצה של גיל ורמוט. פרודום: "הפרויקט שלי בסטנדרד הסתיים"

מאמן סטנדרד ליאז' ושוער העבר האגדי של נבחרת בלגיה, מישל פרודום, הודיע הערב רשמית על התפטרותו מאימון הקבוצה והצטרפותו לגנט, קבוצתו של גיל ורמוט. פרודום עוזב את סטנדרד ליאז' לאחר שבע שנים, בהן היה מנהל טכני ומאמן ראשי בשנתיים האחרונות. תחת הדרכתו, סטנדרד זכתה באליפות בלגיה לראשונה מזה 25 שנה.

המאמן כינס מסיבת עיתונאים וסיפר על החלטתו: "אני מרגיש שהפרויקט שלי בסטנדרד הסתיים ולכן אני עוזב. העזיבה שלי באה מהרגשה שהעבודה שלי הסתיימה. המועדון עלה על הגל ויכול להמשיך במומנטום בשנים הבאות". "כשהגעתי לכאן ב-2001 המטרה הייתה להחזיר את המועדון למקום שמגיע לו", סיכם פרודום תקופה. "העבודה הקשה נשאה פירות בשנה האחרונה".

פרודום אישר לכלי התקשורת כי סיכם את תנאיו בגנט. "עקרונית אני סגור בגנט. המו"מ נמצא בשלבי סיכום ואני לא צופה בעיות לפני החתימה". פרודום הכחיש כי הצעה כספית גבוהה פיתתה אותו להשלים את המעבר, וטען כי שני המועדונים הציעו לו סכום דומה. "אני רוצה לתרום משהו לגנט, כמו שעשיתי בסטנדרד. גנט היא קבוצה עם איכויות, וכל שנה נמצאת במאבק על הכרטיס לאירופה. יש במועדון תשוקה להיות בטופ".

פרודום כזכור, הביא בקיץ לסטנדרד ליאז' את הישראלי סלים טועמה, אך לאחר פתיחת עונה טובה, סיפסל אותו במשך תקופה ארוכה. טועמה התבטא לא אחת כמי שיעזוב את ליאז' אם פרודום יישאר. גם ורמוט לא רווה נחת וראה הרבה ספסל בגנט. כעת, הוא יצטרך להרשים את פרודום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully