וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ראר פיקה סגר בברצלונה

הבלם הספרדי חוזר הביתה, לאחר שנות גלות במנצ'סטר ובסראגוסה. בקבוצה מעוניינים גם בחואן מרומא. ברנד שוסטר: "רוביניו יישאר"

ז'ראר פיקה חוזר הביתה. הבלם הספרדי הצעיר, שגדל בקבוצת המשנה של ברצלונה, חוזר לקבוצה הקאטלונית, הפעם לסגל הראשי. פיקה עזב את ברצלונה ב' בשנת 2004, ומצא בית חם במנצ'סטר יונייטד. לאחר שלא זכה לדקות משחק מרובות בקבוצת הפאר האנגלית, חזר בלם הנבחרת הצעירה של ספרד אל מולדתו, ובילה עונה בסראגוסה, אחריה שב לשורות היונייטד כדי להיות חלק מהרוטצייה הרחבה של אלופת אירופה.

פיקה סגר על חוזה ל-4 עונות, כולל סעיף שחרור אסטרונומי של 50 מיליון יורו, שמבטיח להשאיר אותו במדי ברצלונה גם בעתיד הרחוק. זו ההחתמה השניה של הקאטלונים הקיץ, אחרי שסגרו עם קשר סביליה, סיידו קייטה. כמו כן, מפרסם הבוקר (שלישי) ה"גאזטה דלו ספורט" האיטלקי, כי בארסה מעוניינת לסגור עם בלם רומא הברזילאי, חואן.

יריבתה המושבעת של ברצלונה, ריאל מדריד, מתכוננת גם היא לעונה הבאה. מאמן האלופה, ברנד שוסטר, העניק הבוקר ראיון מקיף לעיתון "אס". בהתייחסו לכוכב הגדול של היבשת, כריסטיאנו רונאלדו, שהוזכר כמועמד להגיע לריאל בקיץ, דיבר המאמן כאילו מדובר בשחקן שלו: "למרות שהוא שחקן צעיר ונחשב לכוכב, אין לו בעיות אופי והוא מתנהג כוותיק. בליגה הספרדית קשה יותר להבקיע, ואני בטוח שיהיה לו קשה להגיע ל-40 שערים בעונה, אבל אם הוא יבקיע 30 אני מאמין שנזכה באליפות נוספת". לגבי רוביניו, אמר שוסטר: "הוא לא יעזוב. טוב לו איתנו, והבעיה היחידה שלו היתה פציעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully