וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ונסי בילאפס: "מקדייס השחקן הטוב ביותר שלנו בפלייאוף"

שחקן דטרויט יודע למי מגיע הקרדיט אחרי הניצחון הגדול על הסלטיקס, שהשווה את הסדרה ל-2:2. ריברס: "הם היו אגרסיביים יותר"

בדטרויט בוודאי נשמו לרווחה עם שריקת הסיום של המשחק הרביעי בסדרה נגד בוסטון. לאחר משחק עם יותר שריקות לעבירות מעבירות עצמן, וכמיטב המסורת, איטי וקשוח, ניצחו אמש (שני) הפיסטונס את הסלטיקס 75:94, והשוו את הסדרה ל-2:2. לאחר שלושה וחצי רבעים מאופקים וצמודים, התפוצצו בדטרויט בדקות האחרונות כדי לפתוח פער דו ספרתי עד הסיום. המצטיין, והאקס פקטור המרכזי במשחק, היה אנטוניו מקדייס.

הפורוורד הוותיק תרם 21 נקודות בצירוף 16 ריבאונדים, כדי לחפות על משחק בינוני של טיישון פרינס. "אני בסוף הקריירה שלי", הודה מקדייס, "ואני יודע שלא יהיו לי עוד הרבה הזדמנויות, אז אני נותן את כל שיש לי על הפרקט". גם רכז הקבוצה, צ'ונסי בילאפס, שסבל מעוד ערב בינוני, בעיקר עד הרגעים המכריעים, נותן כבוד לפורוורד המנוסה. "אנטוניו הוא השחקן הכי טוב שלנו בפלייאוף עד עכשיו, ואנחנו ניזונים מהאנרגיות שלו. כשרואים כמה קשה הוא עובד, אתה לא יכול שלא להתאמץ בעצמך".

באשר למשחקו החלש, אמר שחקן הקלאץ' של הקבוצה, "הביטחון שלי תמיד גבוה, והמטרה שלי היא לא רק לקלוע בעצמי. לא ממש הצלחתי לקלוע, אבל עדיין הנוכחות שלי על המגרש הורגשה". מאמן הקבוצה, פליפ סונדרס, מרוצה מהעובדה שקבוצתו עומדת במאזן חיובי של 0:5 לאחר הפסדים. "זה האופי של הקבוצה שלנו, ועכשיו אנחנו צריכים לנצח פעמיים רצוף, דבר שאף אחת מהקבוצות עדיין לא עשתה בסדרה. אני מקווה שנצליח לנצח ביום רביעי".

מהצד השני, סאם קאסל, שהתלונן בימים האחרונים על דקות המשחק המעטות להן זכה, קיבל הפעם 17 דקות והשיב ב-0 נקודות. "כשאתה בפיגור 1:2 בסדרה", אמר הרכז הוותיק על הפיסטונס, "אתה חייב להיות נואש". מאמן המפסידה, דוק ריברס, יודע שהקבוצה שרצתה יותר ניצחה. "הם היו יותר פיזיים ואגרסיביים, ובדרך הקבוצה האגרסיבית יותר מנצחת". ריברס יודע שמלבד האגרסיביות, קבוצתו לא מסוגלת לנצח בערב בו היא קולעת רק 31 אחוז מהשדה ו-11 מחוץ לקשת.

"לא שיחקנו טוב. הצלחנו להישאר בתמונה בגלל שהגענו הרבה לקו, אבל בשורה התחתונה פשוט לא הצלחנו לבצע תרגילים בהתקפה". בבוסטון יודעים שביכולת כל כך חלשה של השלישיה המובילה, גארנט ( 16 נקודות ב-6 מ-16 מהשדה), פירס (16 ב-3 מ-14 מהשדה) וריי אלן (11 ב-2 מ-8 מהשדה), לקבוצה אין סיכוי ממשי לנצח. עכשיו, כל שנותר הוא לראות האם המומנטום החיובי של הפיסטונס יימשך גם ביום רביעי, במשחק החמישי בסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully