וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו מקדייס הצטיין בניצחון הפיסטונס

21 נקודות ו-16 ריבאונדים של אנטוניו מקדייס סידרו לפיסטונס ניצחון 75:94 על הסלטיקס, שהחזיר את גמר המזרח לבוסטון בשוויון 2:2

אחרי שני ניצחונות חוץ נדירים בפלייאוף הנוכחי, חזר הסדר אל כנו בגמר המזרח, כשדטרויט השיגה ניצחון ביתי 75:94 על בוסטון והשוותה את המצב בסדרה ל-2:2. כעת תנדוד הסדרה בחזרה לעיר השעועית, שם יתקיים המשחק החמישי בלילה שבין רביעי לחמישי (3:30, ESPN), ולאחר מכן תגיע שוב לפאלאס של דטרויט למשחק השישי בלילה שבין שישי לשבת.

הפער הגדול בסיום אולי מרמה מעט, כיוון שבדקות האחרונות הרימו הסלטיקס ידיים וההפרש צמח וצמח, אבל הפיסטונס בהחלט יכולים לצאת מעודדים מהמשחק. הגיבור התורן שלהם היה אנטוניו מקדייס, שהתפוצץ עם 21 נקודות ו-16 ריבאונדים שהתבררו כמכריעים מול חולשתה של השלישייה הגדולה של הסלטיקס. ריי אלן חזר להיראות כמו בתחילת הפלייאוף עם 11 נקודות (2 מ-8 מהשדה), ופול פירס הצטרף אליו עם 16 נקודות (3 מ-14 מהשדה), כשקווין גארנט לא מצליח לחפות עליהם עם משחק בינוני של 16 נקודות (6 מ-16 מהשדה) ו-10 ריבאונדים.

הבוכנות פתחו חזק ועלו ל-0:8 מהיר, לפני שהאורחים התאפסו על עצמם ושמרו על פער סביר עד המחצית, שהסתיימה ב-37:43 לדטרויט. ברבע האחרון עשו הירוקים קולות של קאמבק כשהקטינו את הפיגור לחמש נקודות בלבד (62:67), אבל כאן העלתה דטרויט את הרמה, חיזקה את ההגנה והפעילה את ההתקפה המאוזנת שלה כדי לחזור לחוף מבטחים, ובדקות הסיום כבר חגג הגארבג' טיים.

ריפ המילטון סייע למקדייס עם 20 נקודות (8 מ-10 מהשדה) ושבעה אסיסטים, ראשיד וואלאס ורודני סטאקי תרמו 14 נקודות כל אחד וצ'ונסי בילאפס לא מצא את הטבעת עם 10 נקודות (3 מ-12 מהשדה) אבל הוסיף שבעה אסיסטים משלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully