וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבדיה נראית מוכנה ליורו, פולין קצת פחות

הסקנדינבים ניצחו את סלובניה 0:1 במשחק ידידות משער של טוביאס לינדרות'. פולין סיימה את משחקה נגד מקדוניה בתיקו 1:1 מאכזב

הנבחרות האירופיות מעבירות הילוך לקראת יורו 2008, והערב (שני) שבדיה ופולין, קיימו משחקי הכנה לקראת הטורניר שיחל בעוד 11 יום. שבדיה, שתשחק בבית ד' עם יוון, ספרד ורוסיה, נראית מוכנה למשימה. השבדים אירחו את סלובניה בגוטבורג, וניצחו 0:1 משער של טוביאס לינדרות' בדקה ה-41.

הפתיחה מצד המארחת היתה מעט צולעת, אך ככל שנקפו הדקות השבדים השתלטו על המשחק. בדקה ה-41 קשרה של גלטסראי, לינדרות', קיבל כדור מכריסטיאן וילהמסון, חתך את ההגנה ההסלובנית וכבש את שערו השני במדי הנבחרת ב-74 הופעות. הנריק לארסון הוותיק פספס הזדמנות להכפיל את יתרון הצהובים-כחולים אחרי שבדקה ה-52 נגח מעל למשקוף השער הסלובני. עד לסיום השבדים הגיעו למספר הזדמנויות קורצות, אך השאירו את 21 אלף אוהדיהם מאוכזבים עם 0:1 קטן. ביום ראשון הקרוב תתמודד שבדיה עם נבחרת אוקראינה.

פולין, שתתמודד ביורו בבית ב' עם אוסטריה, קראטיה וגרמניה, קיימה ברוטלינגן (גרמניה) משחק ידידות עם מקדוניה, שהסתיים בתיקו 1:1. היה זה משחק הידיות החמישי של פולין לקראת היורו (3 ניצחונות, תיקו והפסד), ואין ספק שהנבחרת המזרח אירופית הזו, שהעפילה ליורו הראשון בתולדותיה, לא ממש מרוצה מהתוצאה. בדקת הסיום של המחצית היה זה פטרוב המקדוני שקבע 0:1. הפולנים הצליחו להבקיע רק בדקה ה-84 כשחלוצה רדוסלאב מטוסיאק השווה מהנקודה הלבנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully