וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צסק"א זכתה באליפות רוסיה

קבוצתו של מסינה ניצחה 78:88 במשחק השלישי את חימקי מוסקבה, והשלימה 0:3 בגמר. סיינה בגמר האיטלקי אחרי 0:3 על מילאנו

אי שם לפני מספר חודשים, הפסידה צסק"א מוסקבה בגמר הגביע הרוסי. הרוחות במועדון סערו על איבוד התואר, ונראה היה שהעונה של קבוצתו של אטורה מסינה עלולה להסתיים בכישלון צורב. אלא שמאז, העלתה צסק"א את רמת האינטנסיביות, ועל הדרך כבר הספיקה לזכות באליפות היורוליג, לדרוס את יריבותיה בפלייאוף הרוסי, והערב (שני) היא סגרה את סיפור האליפות המקומית אחרי ניצחון 78:88 על חימקי מוסקבה, ו-0:3 חלק בסדרת הגמר.

שתי הקבוצות סיימו את העונה הסדירה עם מאזנים מדהימים, כשצסק"א שומטת רק ניצחון אחד ב-24 משחקים, וחימקי רושמת רק 2 הפסדים. אלא שכבר במשחק הראשון הורגשו הבדלי הרמות, כשצסק"א שלחה מסר חד וברור ליריבה שלה, כשהביסה אותה ב-21 הפרש. הפעם, באולמה הביתי של חימקי, התקשתה קבוצתו של מסינה מעט יותר. לאחר פתיחה מהוססת, הצליחה צסק"א ברבע השלישי לפתוח פער של 7 נקודות, ממנו המארחים כבר לא הצליחו להתאושש.

טרג'ן לנגדון שוב הוליך את קלעי צסק"א עם 21 נקודות (9 מ-12 מהשדה), והוא נעזר במשחק טוב של מתיאס סמודיש שקלע 16, בג'יי אר הולדן שנתן 13 נקודות ו-5 אסיסטים, ובריימונאס שישקאוסקאס שקלע 12. דייויד אנדרסן הוסיף 11 ו-8 ריבאונדים. לחימקי: מאצ'יי לאמפה 21, קלי מקארתי 18 (7 ריבאונדים).

בליגה האיטלקית נקבעה זהותה של הקבוצה הראשונה בגמר הפלייאוף, לאחר שסיינה השלימה את העבודה מול מילאנו, כשגברה עליה 76:99, וסגרה את סדרת חצי הגמר עם 0:3 חלק. מילאנו ידעה שהיא חייבת ניצחון כדי להישאר בחיים, והיא פתחה חזק, אבל סיינה לא נתנה לא לברוח.

פתיחת המחצית השניה סימנה את הבריחה של המארחים, שעלו ליתרון דו ספרתי, ורבע רביעי ענק של שחקניו של פיאנג'יאני הביא את הניצחון במשחק ובסדרה. קלעו לסיינה: קריסטוף לאברינוביץ' 22, רומיין סאטו 21, טרל מקנטייר 19. למילאנו: אנסו ססאיי ומינדאוגס קטלינאס 14 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully