וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורסמן: "אנחנו לא אלופי ישראל, עד שנוכיח את זה"

26.5.2008 / 18:41

חולון רואה עצמה כאנדרדוג בחצי גמר הפיינל פור מול נהריה (ג', 18:00), בוסאני לא מתרגש: "ניסיון להרדים אותנו". דינמו מוסקבה מעוניינת בטאקר

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יועד כהן

הפועל חולון ועירוני נהריה מתכוננות במרץ לקראת מפגש חצי גמר הפיינל פור ביניהן, ביום שלישי (18:00, ערוץ 5). שתי הקבוצות ערכו אימון ביד אליהו וניצלו את רגעי ההכנה לניהול מלחמה פסיכולוגית, החלפת חיוכים וליטושים אחרונים של הסגל.

הפועל חולון סיימה את העונה הסדירה במקום הראשון, הישג היסטורי מבחינתה, אבל ראשיה ושחקניה רואים עצמם אנדרדוג במשחק מול נהריה. אמנם מלחמה פסיכולוגית היא חלק מהעניין, ובחולון מכבדים את נהריה לאחר שזו הביסה אותם בעין שרה, אבל ספק אם מישהו באמת מאמין שקבוצת המיליונים של דורסמן היא האנדרדוג במפגש.

קוז'יקרו: "נבוא לגנוב להם את המשחק"

"ההכנות שלנו מצוינות, ואנחנו מרגישים את האווירה", העיד רוני בוסאני, מאמן עירוני נהריה, הקבוצה האחרונה מבין הארבע שהבטיחה את מקומה בפיינל פור. "אם אני יכול לדבר מנפש של שחקן, אני מקווה שהאולם יהיה מלא". בוסאני נדרש לדבריו של מאמן חולון, מיקי דורסמן, שאמר כי נהריה היא הפייבוריטית במפגש. "אני חושב שהצניעות מתחייבת, אבל גם התחרותיות, אמר מאמן סגולים, "אני רוצה לנצח, אבל נותן כבוד לכולם. חולון סיימה במקום הראשון בליגה, עם תצוגות מדהימות, אז איך אפשר להגיד שהם לא פייבוריטים. זה ניסיון להרדים אותנו. הניסיון הוא לזכותנו, וזה רק יעזור ויוסיף".

גארד נהריה, אבי סוכר: "עשינו את מה שהיינו צריכים לעשות בדרך הכי יפה, הגענו בזכות ולא בחסד. אנחנו אחת מארבע הקבוצות הטובות בליגה. אנחנו באים כדי לעלות לגמר ולהאבק על האליפות. נייצג את עירוני נהריה בצורה הטובה ביותר. חולון היא הפייבוריטית ונבוא לעשות את המקסימום".

גם עידו קוז'יקרו התייחס לדבריו של דורסמן ושאר שחקני חולון, והבהיר מי לדעתו האנדרדוג במשחק. "הם בצדק במקום הראשון, ואנחנו נבוא לגנוב להם את המשחק". איך בדיוק נהריה מתכוונת לעלות לגמר? קיר הבטון מבית הלל לא חשף דבר. "יש לנו כמה דברים שאנחנו רוצים לעשות ונשמור את הסודות לעצמנו. אם הגענו לכאן, אז זה מגיע לנו. אין מי שרוצה יותר מכולם, כל הקבוצות כאן רוצות אותו דבר".

לסימונס אין ספק: "אנחנו האנדרדוג"

בהפועל חולון ערכו אימון ללא ריאן לקסר החולה, שצפוי להיות כשיר לחצי הגמר. בינתיים, מאמן חולון, מיקי דורסמן, שומר על פאסון. "מחר אתרגש, היום עוד לא. מצב הרוח טוב, אין לחץ ואנחנו מבינים את המטרה. כאנדרדוג אנחנו באים יותר טובים. אנחנו לא אלופי ישראל עד שנוכיח את זה". על כך שבוסאני אמר כי דורסמן מנסה להרדים את נהריה, אמר המאמן: "דיבורים כמו חול ואין מה לאכול".

פורוורד הפועל חולון, טריי סימונס, יציין פיינל פור שני רצוף, אחרי שהופיע אשתקד במעמד עם הפועל גליל עליון. "אני קצת מתרגש, אבל עדיין לא. זה השבוע הכי ארוך בעונה. אנחנו עובדים קשה. זה יהיה משחק שונה מזה שהיה בינינו בסיבוב השלישי, ואנחנו משחקים על האליפות. נבוא ונשחק חזק, ללא ספק אנחנו האנדרדוג".

סנטר הפועל חולון, אלטון בראון, שהצטיין בתבוסה לנהריה בסיבוב השלישי, ומגלה יכולת טובה בתקופה האחרונה, אמר: "כולם מדברים על ההפסד לךנהריה, אבל באנו אליו אחרי 13 ניצחונות. גם מייקל ג'ורדן הפסיד משחקים, יש ימים שפשוט לא הולך. אנחנו לא נחשוב נגטיבי. אם לאחד לא יילך, אז לשני יילך. נהריה קבוצה טובה, אבל מיקי הוא מאמן טוב, ואנחנו לא נתמקד רק בשחקן אחד".

גורם בהפועל חולון אישר את הידיעה כי דינמו מוסקבה פנתה לפי.ג'יי. טאקרי והתציעה לו חוזה בסך שני מיליון דולר לעונה. "דינמו מוסקבה היא מועדון גדול, ועם הצעה כזו, אין לי ספק שטאקר ישחק שם". שמו של טאקר עלה גם בהקשר של מכבי תל אביב, אך סביר להניח שהצהובים לא יוכלו לעמוד בסכום בו נקבה דינמו מוסקבה. דינמו סיימה את העונה בחצי גמר הפלייאוף הרוסי, אחרי שהפסידה למחזיקת הגביע חימקי מוסקבה.

במשחק ישפטו סמי בכר, משה ביטון וספי שמש, כשגילי כהן ישמש כמחליף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully