וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליעד סואץ-קרני חוזרת לרמת השרון

26.5.2008 / 13:05

אחרי שש שנים באירופה, שבה שחקנית נבחרת ישראל לשחק בקבוצה בה גדלה. "הבית שלי זה רמת השרון". מירב דורי תמשיך בקבוצה

תחת מעטה חשאיות קיימה הבוקר (שני) אלקטרה רמת השרון מסיבת עיתונאים מיוחדת בה נכחו הנהלת הקבוצה והצוות המקצועי, בה הודיעו על החתמתה של שחקנית נבחרת ישראל ופרובאנס הצרפתית, ליעד סואץ-קרני. סואץ-קרני גדלה ברמת השרון, ואף זכתה עם הקבוצה בשתי אליפויות בעונות 2000/1, ו-2001/2, לפני שיצאה לשחק במכללת וילאנובה. מווילאנובה עברה סואץ לשחק בשנה שעברה בוויסלה קראקוב הפולנית ובאמצע העונה עברה לניס הצרפתית. את העונה הנוכחית כאמור בילתה בפרובאנס שם קלעה 7 נקודות והורידה 3.2 ריבאונדים למשחק.

"אחרי שש עונות מדהימות בחו"ל, הרגשתי רצון לחזור לארץ", אמרה סואץ-קרני. "בעונה האחרונה גם בעלי נמצא בארץ ככה שזה גם היה בין הסיבות. הבית שלי זה רמת השרון, ואני מחוברת פה להכל. לשחק ברמת השרון זה כמו לשחק באירופה, רק בישראל".

בתוך כך הודיעה הקבוצה כי מירב דורי תמשיך עונה נוספת בקבוצה. דורי העניקה סיום טוב לליגת העל העונה, אך לא עזרה לקבוצתה לעבור את הדאבליסטית אליצור רמלה בחצי גמר הפלייאוף. היא רשמה במהלך העונה 5.8 נקודות ו-2.1 ריבאונדים למשחק. נעמי קולודני תמשיך עונה נוספת גם כן.

* מכבי רמת-חן החתימה את המאמן עדני דגן, שחוזר לכדורסל נשים לאחר מספר שנים של הפסקה. דגן יחליף בתפקיד את עדן ענבר, שאימן במשך עונה אחת בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully